n
דף הבית / צרכנות / חיפוש עבודה בגליל העליון לעומת חיפוש עבודה בגליל התחתון

חיפוש עבודה בגליל העליון לעומת חיפוש עבודה בגליל התחתון

בשנים האחרונות נוכל לראות התפתחות יצרנית מואצת בעיקר בגליל התחתון, עם מפעלים רבים שנפתחים בשנית ומשרות עבודה חדשות שמתפנות

חיפוש עבודה
צילום: FREEPIK

אם אתם גרים באזור המרכז או הדרום ואתם לא חובבי טיולים גדולים, אתם עלולים להתבלבל בין הגליל העליון לגליל התחתון. באחת השיחות אף נתקלתי באדם בוגר שלא ידע כי הקריות נחשבות לערים בישראל והן כלל לא חלק מהגליל. רק נאמר כי אזור הגליל הוא אזור גיאוגרפי גדול מאוד המופרד על ידי בקעת בית הכרם ואזור עם נופים מדהימים. פרט לנופים עוצרי הנשימה התווספו בשנים האחרונות גם לא מעט מקומות עבודה מגוונים וחדשים לתושבי האזור. כך שבין אם אתם תושבים ותיקים החיים באזור, או שאתם פשוט מחפשים אזור חדש וקסום להתחיל בו חיים חדשים, דעו כי אזור לא רק שופע בנופים עוצרי נשימה אלא גם במגוון עבודות ובשוק עבודה מתפתח במיוחד.

 

התפתחות  מואצת

בשנים האחרונות נוכל לראות התפתחות יצרנית מואצת בעיקר בגליל התחתון, עם מפעלים רבים שנפתחים בשנית ומשרות עבודה חדשות שמתפנות. לכן כאשר אנו מתמקדים בחיפוש עבודה בגליל התחתון, חשוב לדעת כי לא מעט משרות יהיו יצרניות כמו מפעיל מכונה, מפעילי חדר בקרה ואפילו טכנאי חשמל והנדסה. כמובן שאל היקף משרות זה יתווספו גם משרות  בחודשים האחרונים הקשורות לעבודות ייצור, כמו פקידים ועובדי לוגיסטיקה שונים.

 

הדרכה עליונה

מחפשי עבודה בצפון בכלל ובגליל העליון בפרט יודעים מהניסיון של התקופה האחרונה כי למרות ההתפתחות בשוק העבודה (בהשוואה לדוגמא אל הגליל התחתון) כי רוב משרות הדרושים שמתפרסמות באתרים המובילים ממוקדות במשרות הדרכה או מנהלים בתחומי השירות השונים. משרות אלו נעות בין מדריכים בלתי פורמלים לנוער ועד להנהלת חשבונות, עוזרי מחקר ואדמיניסטרציה. כמובן שלא כל המשרות בגליל העליון מופנות אך ורק לעבודות הדרכה אלא בחלק לא קטן תוכלו למצוא עבודות לוגיסטיקה באק אופיס ועוד.

 

מגוון

למרות כל אלו ולמרות הוצאה המונית של אלפי עובדים לחלת, המשק הישראלי ובמיוחד זה שבצפון הארץ, ממשיכים לגדול ולגייס עוד עובדים ועוד משרות נפתחות למרות התקופה הזו. את זה נוכל לראות מכיוון שאל מודעות הדרושים נוספות עוד ועוד סוגי משרות, כך שתוכלו למצוא משרות גם עבור הדרכה בגליל התחתון וגם מפעילי מכונות או אנשי הייטק. כמובן שאל כל שוק הדרושים באזורי הגליל העליון והגליל התחתון, תוכלו תמיד למצוא עבודות זמניות כמו מתדלקים, קופאים ועוד.

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה

שולחן לפסח בהתאמה אישית, רק ברשת ZAGA

תפריט נגישות