n
דף הבית / צרכנות / החשיבות של שעון נוכחות בעסק

החשיבות של שעון נוכחות בעסק

אם אתם מתלבטים האם להציב שעון נוכחות בעסק או שלא, אנו ננסה לעשות לכם סדר בשאלה הזאת. יש לא מעט ספקות מצידם של בעלי עסקים לגבי הכדאיות של הנושא

שעון מעורר
צילום: Pixabay

כאשר תחקרו  לעומק את כדאיות הצבת שעון נוכחות בעסק, אתם תגלו כי השעון יכול להיות הבחירה הנכונה ביותר שלכם. על מנת שלא תעשו טעות, שאולי אפילו תעלה לכם ביוקר – אנו ננסה להסביר לכם את החשיבות של השעון. אולי פתאום תבינו כי השעון הוא הבחירה הנכונה ביותר מבחינתכם, בחירה שיכולה לשנות את הפעילות העסקית כולה. כמעט בכל עסק שתיכנסו אליו היום תמצאו שעוני נוכחות כאלה או אחרים, ולכן כדאי שלא תשאירו את העסק שלכם מאחור. כעת יש לכם הזדמנות להבין לעומק את החשיבות של שעון הנוכחות בעסק שלכם.

 

הכרחי במסגרת חוק הגנת השכר

כל בעל עסק שמעסיק עובדים מוכרח להכיר את החוקים השונים הקשורים להעסקתם. כאשר האינטרס הוא כמובן לעשות את הפעולות השונות על פי מה שקובע החוק. החוק מאוד ברור בכל מה שקשור ליחסי עובד מעביד, ולכן יהיה עליכם להקפיד על כל הדקויות הקטנות. תיקון 24 לחוק הגנת השכר קובע כי המעסיק מוכרח לציין בצורה מפורטת בתלוש את שעות העבודה של כל עובד. כלומר לכתוב את שעת הכניסה ואת שעת היציאה מכל משמרת, כך שהעובד יוכל לדעת ולבחון את הנתונים. באמצעות שעון נוכחות בעסק, ניתן יהיה להפיק דוח כניסה ויציאה של כל עובד בצורה פשוטה.

 

שעוני נוכחות עשויים לחסוך לכם כסף

בתור בעלי עסק אתם בוודאי רוצים לחסוך איפה שרק אפשר, כי בסוף ככל שההוצאות קטנות – העסק מרוויח יותר. שעון נוכחות יכול לחסוך לכם לא מעט כסף, בטח אם אתם מעסיקים כמות גדולה של עובדים. שעוני נוכחות מספקים שעת כניסה ושעת יציאה בצורה הכי מדויקת שרק אפשר. המשמעות היא שלא יהיו עיגולי שעות מצידם של העובדים, וכך תוכלו לחסוך לא מעט כסף. אם כל עובד יחליט לעגל את השעות על דעת עצמו, זה יכול להסתכם במאות או באלפי שקלים כל חודש. מבחינת העובד מדובר רק על עוד 10 או 15 דקות, אך מבחינתכם זה הפסד של כסף.

 

שעון נוכחות מאפשר לעסק לעבוד ביעילות

השאיפה שלכם תהיה תמיד כי העסק יעבוד בצורה הכי יעילה שרק אפשר. היעילות היא זאת שתיקבע עד כמה העסק יכול להיות רווחי, כי בסוף על פי הרווחיות העסק נמדד בסוף כל יום. שעון הנוכחות יאפשר לעובדים להיכנס או לצאת מכל משמרת בצורה מהירה ונוחה. הם לא צריכים להתעסק עם עניינים מיותרים, והם מצידם גם לא ירגישו שהם מקופחים בצורה כזאת או אחרת. השעון הוא זה שקובע מתי כל עובד נכנס למשמרת ומתי כל עובד יוצא ממנה. תסמכו עלינו כי זה פשוט יהיה יעיל לכל מי שעוסק בדבר.

 

שעוני נוכחות קיימים בפלטפורמות שונות

אולי כאשר אנו מדברים על שעון נוכחות בעסק אתם מדמיינים מכשיר המוצב בכניסה לעסק. אך בפועל כיום יש מגוון רחב של שעוני נוכחות מכל הסוגים ומכל המינים. כך שאתם יכולים לבחור את שעון הנוכחות שיהיה הכי יעיל לעסק שלכם. כי בסוף העסק שלכם יכול להיות שונה מכל עסק אחר, ואתם צריכים להתאים את השעון אליו. תוכלו למצוא שעונים המתבססים על אפליקציות, על כרטיסיות או על מערכות מתקדמות. כל מה שנשאר לכם זה רק לבחור את השעון שהכי מתאים לעסק שלכם. פתאום תוכלו לראות איך הכניסה והיציאה מהעסק זה כבר לא סיפור כל כך מורכב.

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות