n
דף הבית / צרכנות / ההבדלים בין אחסון אתרים, שרתים וירטואליים ואחסון וורדפרס

ההבדלים בין אחסון אתרים, שרתים וירטואליים ואחסון וורדפרס

כל אתר אינטרנט חייב להתאחסן אצל חברת אחסון כדי להתקיים במרחב האינטרנטי

וורדפרס
צילום: pixabay

ישנם הרבה סוגים שונים של אחסונים ויש לא מעט הבדלים שיכולים להשפיע על ביצועי האתר שלכם ובסופו של דבר על הצלחתו.

בחירה בספק אחסון אתרים טוב זה הוא דבר קריטי ביותר לעסק שלכם. אספנו עבורכם את 3 סוגי האחסון השונים ופרטנו עבורכם את ההבדלים ביניהם.

 

אחסון אתרים

אם אתם רק מתחילים בבניית אתרים, תוכנית אחסון אתרים שיתופית עשויה להיות הטובה ביותר עבורכם. אחסון זה דורש מכם מינימום ידע טכני, בעל ממשק מסביר פנים, ומגיע עם תעודת SSL בחינם. כאשר אתם קונים תוכנית אחסון משותפת, האתר שלכם מאוחסן בשרת יחד עם עוד אתרים אחרים. כל האתרים בשרת חולקים את אותם המשאבים.

 

אחסון משותף מזכיר באיזשהו מובן מעבר לשכונה מאוכלסת, בטוחה ולא יקרה. המחיר באחסון זה מוזל כי כולם בשכונה תורמים לאותו מערך משאבים. עם זאת, בדיוק כמו בשכונה עמוסה, יש מקרים שבהם יש תנועה רבה של רכבים של דיירי השכונה, בזמנים אלו יכול להיווצר פקק שיגרום לרכבים לנוע קצת יותר לאט עד שהפקק ישתחרר. עם זאת, ההבדל במהירות הוא בדרך כלל זניח ולעיתים נדירות בלבד ישנה היווצרות פקקים רציניים.

 

כאשר אתם נרשמים לתוכנית  אחסון אתרים  שיתופית בה מובטח לך שטח דיסק בלתי מוגבל באתר, רוחב פס בלתי מוגבל ועוד, ראו את זה כשקר מוחלט. זאת מכיוון שחברות אחסון תמיד מגבילות את משאבי השרת שלהם בדרך כזאת או אחרת. למשל, אתם עלולים לגלות שאחרי שיש לאתר 100 קבצים מהירות הדיסק תרד משמעותית וכתוצאה האתר ייטען לאט יותר, ההגבלה תהיה הגבלה של מהירות ולא הגבלה של נפח ולכן אין כזה דבר באמת אחסון אתרים ׳בלתי מוגבל׳, אנחנו ממליצים להתרחק מחברות אחסון שמצהירות על כזה דבר מלכתחילה.

שרתים וירטואליים

 

אירוח VPS (שרתים וירטואליים) הוא שלב מעל תוכניות אחסון משותפות. כשאתם קונים שרתי VPS, אתם בעצם רוכשים לעצמכם מיני-שרת בתוך השרת הגדול יותר, זאת אומרת שלא מדובר בשרת פיזי ממשי אלא בהקצאת משאבים מתוך שרת פרטי, זאת אומרת שהמשאבים משותפים אך האחסון עצמו לא משותף.

 

אם שרת משותף הוא שכונה מאוכלסת, בטוחה וזולה, שרת פרטי וירטואלי הוא כמו קהילה סגורה במחוז אחד. בוני אתרים עם שרת VPS נהנים מפרטיות מוגברת, יש להם שליטה רבה יותר על מרחב הפיתוח שלהם, אינם מושפעים מבעיות של תעבורה. החלק בשרת שאתה משלם עליו מוקדש כולו לכם ולאתר שלכם.

 

שרתים ויראולים VPS הם אידיאליים עבור בוני אתרים עם אתרים בינוניים – גדולים ובעלי קמפיינים ותנועת גולשים גדולה או בעלי אתרים שמתכננים לצאת מהשרת המשותף שלהם. אם האתר שלכם יתחיל למשוך תנועה משמעותית (אי שם מעל 5,000 מבקרים ביום), מהירות האתר שלכם תפגע בשרת שיתופי. אם האתר שלכם שייך לחנות וירטואלית עסקית, הפעלת אתר איטי מרתיע את הלקוחות וגורמת להם לצאת מהאתר בסופו של דבר.

 

אחסון אתרים וורדפרס

אם אתם מעוניינים לאחסן אתרם וורדפרס ואינכם צובים לבנות אתר אינטרנט המבוסס על פלטפורמה אחרת, אחסון אתרים וורדפרס יהיה האידיאלי ביותר עבורכם. זה אחסון שתפור בהתאמה אישית כל כולו לבוני אתרים שמעוניינים להשתמש בפלטפורמת בניית האתרים החינמית הנפלאה של וורדפרס. חברת האחסון דואגת לכך שאחסון זה יהיה עם הגדרות מתאימות לאתרי וורדפרס כמו כפפה ליד. ישנן הקשחות אבטחה ייעודיות לאתרים אלו וישנם הגדרות ייעודיות לשיפור מהירות ולכן חברה שמצהירה שיש לה תמיכה מלאה באחסון לאתרי וורדפרס יכולה להתאים לכם בצורה ייעודית.  

 

אם תבחרו בתוכנית אחסון לוורדפרס, לעתים אתם תהיו מוגבלים מלהקים אתר שאינו וורדפרס. עם זאת, לא כל חברת אחסון מגבילה אתכם מלהקים אתרים אחרים – תצטרכו לברר פרט זה מול חברת האחסון. היכולות המוטמעות בפלטפורמת וורדפרס הן מקיפות ויכולות לספק את הצרכים של כל בוני האתרים, ממתחילים ועד ותיקים.

 

 אתרים שנבנים בחבילת אחסון אתרם וורדפרס נהנים ממבחר של תוספים וערכות נושא פופולריות, שנועדו להפוך את האתר שלכם לאטרקטיבי מבחינה ויזואלית. תוספים מותקנים מראש מאפשרים לכם להתאים אישית את האתר שלכם עם תכונות נוספות ופונקציונליות. לוח בקרה מותאם אישית שמתוכנן לגשת בקלות לכלי הניהול של וורדפרס בשימוש תכוף ולייעל את תהליך בניית האתר עבורכם.

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה

שולחן לפסח בהתאמה אישית, רק ברשת ZAGA

תפריט נגישות