n
דף הבית / צרכנות / דלת כניסה מעץ מלא או פלדה? מה מומלץ?

דלת כניסה מעץ מלא או פלדה? מה מומלץ?

דלתות כניסה הן הגדרה כוללת להיצע גדול ומרשים של דלתות המגיעות בגדלים שונים בהתאם לגודל המפתח הרצוי לכם ובסגנונות עיצוב שונים בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם. יחד עם זאת, חשוב לציין שכל דלת כניסה ניתנת לייצור משני חומרי גלם עיקריים: עץ מלא או פלדה.

ליעד מרום קרדיט תמונה: גאו-מדיה דיגיטל
קרדיט תמונה: גאו-מדיה דיגיטל

בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מידע כללי על דלת כניסה עץ מלא VS דלת כניסה פלדה, ולהחליט מהי הדלת הטובה ביותר עבורכם.

לפני שנעסוק בהבדלים בין דלתות כניסה המיוצרות מעץ מלא לאילו המיוצרות מפלדה, נציין את העובדה ששני סוגי הדלתות מיועדים למפתחי כניסה בגדלים שונים בהתאם לסוג הדלת: כנף אחת, כנף וחצי או כנף כפולה, וכמו כן, לשתי שיטות ההתקנה הנפוצות ביותר לצורך התקנת דלתות כניסה: התקנת משקוף והתקנה נסתרת (קו אפס).

דלתות כניסה מעץ – מה חשוב לדעת?

דלת כניסה מעץ הן הגדרה לדלתות המיוצרות מעץ מלא או עץ רב שכבתי, כאשר בין סוגי העצים המשמשים לצורך כך ניתן למצוא את עץ האלון, עץ האגוז, עץ המייפל וסוגי עצים נוספים. דלתות אלו מתאפיינות במראה מאסיבי ויוקרתי והן נחשבות לדלתות כניסה מושקעות בהיבט העיצובי. במסגרת הליך ייצורה של כל דלת כניסה מעץ מלא או עץ מועבד, מושם דגש על עיבוד העץ לצרכי מניעת נזקים הנובעים מתנאי החוץ והסביבה וכמו כן לצורך שימור איכויות העץ לאורך זמן. דלתות כניסה מעץ הן בדרך כלל דלתות מעוצבות המתאפיינות בעיטורים וחריטות אותם מיישמים באמצעות הליך עיבוד עץ בטכנולוגיית CNC שהיא למעשה טכנולוגיית גילוף וחיתוך של חומרי גלם שונים ברמת דיוק גבוהה במיוחד.

דלתות כניסה מפלדה – מה חשוב לדעת?

דלתות כניסה מפלדה מיוצרת ברוב המקרים מפלדת אל חלד הידועה בעמידותה מפני מים וסימני קורוזיה. דלתות אלו מגיעות ברמות גימור שונות הניתנות ליישום באמצעות ליטוש גוף הדלת וצביעתה בטכנולוגיית צביעה שונות, כמו כן, עיצוב הדלת מתאפשר באמצעות ציפוי טפט המקנים הגנה נוספת לגוף הדלת מפני פגעי מזג האוויר והסביבה. ההיבט העיצובי של דלתות הכניסה המיוצרות מפלדה בא לידי ביטוי במניפת הצבעים העומדת לרשותכם ובאפשרויות העיצוב השונות במסגרתן ניתן להוסיף לגוף הדלת פסי אלומיניום או ניקל, לתחם אותן במסגרות עץ או לבחור בציפוי דמוי עץ.

דלת כניסה מעץ VS דלת כניסה מפלדה

על מנת לקבל החלטה מושכלת בנוגע לחומר הגלם המרכזי ממנו תיוצר דלת הכניסה הרצויה לכם, חשוב לבחון את איכויות חומר הגלם של דלתות הכניסה בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים וביניהם:

  • מחיר – דלתות כניסה מפלדה משווקות בעלויות נמוכות יותר מדלתות כניסה המיוצרות מעץ, וזאת לנוכח העובדה שמרבית חברות הייצור בתעשיית הדלתות מתמחות בייצור דלתות פלדה. כמו כן, חשוב לציין את העובדה שהליך ייצורה של דלת כניסה מעץ מלא הוא תהליך ייצור מורכב ומתמשך יותר והדבר מייקר את עלויות הייצור.
  • עיצוב – עד לפני מספר שנים, דלתות כניסה מעץ מלא היו נחשבות לדלתות המעוצבות והיוקרתיות ביותר בקטגוריה, וזאת לנוכח המראה היוקרתי של העץ הגושני. בשנים האחרונות, לאחר הטמעת טכנולוגיות מתקדמות בענף ייצור הדלתות, ניתן למצוא דלתות כניסה מעוצבות ומרשימות המיוצרות מפלדה בשילוב חומרי גלם נוספים, לרבות, אלומיניום, זכוכית ועוד.
  • עמידות –  כפי שציינו לעיל, דלתות כניסה מעץ מלא עוברות תהליך עיבוד מקדים שמטרתו לשמר את איכויות העץ לאורך זמן ולהגן על גוף הדלת מפני פגעי מזג האוויר והסביבה, אך יחד עם זאת, עמידותה של דלת כניסה מעץ מלא נחשבת לנחותה יותר מעמידותה של דלת כניסה מפלדה לאורך זמן.
  • תחזוקה שוטפת – דלתות כניסה מפלדה אינן מצריכות אתכם לפעולות תחזוקה מיוחדות מעבר לניקוי הדלת מעת לעת וזאת בעיקר לצרכי הסרת אבק או כתמי לכלוך במידת הצורך. מנגד, דלתות כניסה מעץ מלא מחייבות אתכם לפעולות תחזוקה ברמה השופטת הכוללת בין היתר ליטוש עץ תקופתי, ציפוי הדלת בצבעי לכה ופעולות תחזוקה נוספות.

מעבר לכל אלו, אנו ממליצים לכם לבחור את חומר הגלם בהתאם לטעם האישי שלכם ואם אתם מעוניינים ליהנות ממראה כפרי בפתח הכניסה לבית, הבחירה בדלת כניסה מעץ מלא היא הבחירה המומלצת עבורכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות