n
דף הבית / צרכנות / איך תבחרו ארון אמבטיה שמתאים לכם?

איך תבחרו ארון אמבטיה שמתאים לכם?

בונים חדר אמבטיה? מתלבטים איזה ארון לבחור? איזה אביזרים משלימים? חשוב שתתכננו נכון

ארון-אמבטיה
קרדיט לתמונה: freepik

חדר אמבטיה המעוצב נכון צריך להכיל את כל מה שאנחנו צריכים כדי שהמקלחת תעבור מבלי שיחסר לנו כלום. בייחוד כשמדובר בחדר אמבטיה המשרת את כל בני המשפחה, ולכל אחד יש את הסבון המועדף עליו, מברשת השיניים והמגבת האישית.עיצוב חדר אמבטיה חייב להיות פרקטי ונכון ודורש תכנון מראש. חלק בלתי נפרד מחדר האמבטיה הוא הארון. בתוכו מאוכסנים כל הסבונים המגבות המשחות המברשות ועוד. ולכן לפני שמתקינים ארון חשוב לתת את הדעת לפרמטרים חשובים.

 

מה חשוב לבחון לפני שקונים ארון אמבטיה?

תכנון- לפני בניית ארון יש לתכנן את האזור בו הוא יוצב. מכיוון שחדר אמבטיה לפעמים מוגבל במקום חייבים לשים לב למיקום הנכון ולמדוד מראש אורך ורוחב. לקחת בחשבון דלתות שיפתחו בקלות ומגירות שישלפו ללא מגבלת מקום. בתכנון יש לקחת בחשבון את מספר בני הבית המשתמשים באמבטיה ולהתאים את גודל הארון.

אכסון– חלק מהפרקטיות של האמבטיה זה אכסון יעיל של כל מה שצריך. על כן חשוב  שיהיו חללי אכסון מתאימים כולל תאים למגבות, סבונים ועוד. חשוב לדעת שכיום ישנם פתרונות אכסון מאד פרקטיים הנותנים מענה גם לחלל אמבטיה קטן. במידה וניתן אפשר לתכנן מראש בנייה של נישות בקיר, ישנם מדפים במבחר גדלים וסגנונות, ארונות בשילוב כיור. ארונות מרחפים ועוד.

עמידות– חדר אמבטיה מאופיין בלחות מרובה. לא כל חומר ממנו נבנה ארון עמיד בפני לחות. חייבים לוודא שהארון מתאים מבחינת מקום אך גם יהיה עמיד ללחות שהידיות לא יחלידו והעץ לא יתפורר.

 עיצוב– בחירה של ארון אמבט שימושי זה חשוב אך לא פחות חשוב העיצוב. קיימים ארונות בצבעים וסגנונות שונים ומגוונים עם כיור מעל ובלי, במראה כפרי או מודרני. ניתן לשחק עם צבעי הידיות והברז ולהתאים לסגנון הכללי של הבית. בחירת הצבעים גם כן חשובה. אם בחרתם באריחים קלאסיים לבנים תוכלו לשחק עם הצבעוניות של הארון. אך אם יש לכם אריחים דומיננטיים תאזנו עם ארון בצבעים רגועים וחלקים.

תאורה– מעבר לתאורה של האמבטיה עצמה, מעל הארון או בתוכו תזדקקו לתאורה ממוקדת בייחוד אם מעל הארון יש מראה. חשוב שהאור יהיה רק ונעים ולא מסנוור. חזק מספיק בשביל לראות את תכולת הארון הכיור והמראה מבלי להדליק תאורה נוספת.

בונים חדר אמבטיה? מתלבטים איזה ארון לבחור? איזה אביזרים משלימים? חשוב שתתכננו נכון. חדר האמבטיה ישמש אתכם לשנים רבות ולא כדאי להיתקע עם ארון לא שימושי. תוכלו לקבל השראה למגוון עיצובים יפים ומגוונים עבור כל עיצוב רצוי צבע או גודל אמבטיה שתבחרו לארונות אמבטיה מומלצים.

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה

שולחן לפסח בהתאמה אישית, רק ברשת ZAGA

תפריט נגישות