n
דף הבית / עסקים בכותרות / חברת שילוח מאנגליה לישראל עוזרת לכם לחזור לארץ בתהליך קל ובמחירים משתלמים

חברת שילוח מאנגליה לישראל עוזרת לכם לחזור לארץ בתהליך קל ובמחירים משתלמים

תהליך חזרה לישראל לאחר מגורים של כמה שנים באנגליה יכול להיות מרגש, אבל כרוך באתגרים שונים שחשוב לדעת איך להתמודד איתם

שילוח בינלאומי
תמונה: PIXABAY

בדיוק כשאתם חושבים שהתמודדתם כבר עם שלב אחד בתהליך, משהו אחר צץ. אם אתם לא נזהרים, נושאים כמו אפשרויות משלוחים, אשרות וטיסות יכולים לעלות לכם סכומי כסף רציניים, וזה עוד לפני שהגעתם לארץ.

אבל אין צורך להניח לדאגות כלכליות לשבש את התוכניות הגדולות שלכם. למרבה המזל, אנשי צוות מקצועיים של חברת שילוח מאנגליה לישראל יודעים להוזיל את עלויות השילוח, ובמאמר זה מוצגים כמה מהטיפים החשובים של המומחים בתחום שיסייעו לכם לעבור את התהליך בקלות וביעילות.

בחירת שילוח ימי על פני שילוח אווירי

חברת שילוח מאנגליה לישראל מציעה אפשרויות שילוח ימי ואווירי, וחשוב להבין איך לבחור את שיטת השילוח המתאימה. כשאתם מחפשים את השיטה המשתלמת ביותר להעביר תכולה מאנגליה לישראל, ספינות מכולות צריכות להיות השיקול הראשון שלכם, על פי המומחים, שילוח ימי בדרך כלל זול פי 12-16 משילוח אווירי.

למה? ובכן, יש היום יכולת יתר אדירה בתעשיית ההובלות הימית העולמית, מה שאומר שההיצע עולה על הביקוש ושומר על מחירים נמוכים. שילוח אווירי כרוך גם בפרמיה מכיוון שהוא מהיר משמעותית משילוח ימי. בעוד שאוניית מכולות עשויה להגיע לארץ בתוך כמה ימים מאנגליה, מטוס הובלה יכול להגיע בתוך כמה שעות בלבד.

אם אתם צריכים לחזור עם התכולה שלכם לישראל במהירות, שילוח אווירי יכול להיות האפשרות היחידה שלכם, אבל לכל שילוח בינלאומי הגיוני, שילוח ימי הוא חיוני.

תנו לעצמכם זמן

הזמן הוא הצורך הגדול ביותר של האנושות, אז אל תבזבזו אותו במעידה בבהלה של הרגע האחרון. כמעט כל היבט של המעבר שלכם חזרה לארץ ירוויח מאוד מבחירת חברת שילוח מאנגליה לישראל. ברגע שאתם יודעים את לוח הזמנים לחזרתכם לארץ, אין שום דבר שמונע מכם לקבוע תאריך למשלוח התכולה שלכם.

אם תשאירו את התכנון לרגע הארון, אתם עלולים להישאר עם שתי אפשרויות שילוח שאינן איכותיות: להטיס את התכולה שלכם במחיר מטורף, או להגיע כמה שבועות לפני כל המטען שלכם, וזה ממש לא פשוט. באמת.

כדאי שתתנהלו מתוך עמדה של שליטים ולא של קרבנות, ואל תחמיצו את חלון ההזדמנויות. התחילו ליצור קשר עם חברת שילוח מאנגליה לישראל לפחות שלושה או ארבעה חודשים לפני תאריך המעבר המתוכנן שלכם.

השוואת הצעות מחירים

חשוב להשוות מחירים לפני שמתחייבים להצעת המחיר הראשונה שאתם מקבלים מהנציגים של חברת שילוח מאנגליה לישראל. יש כמה חברות שפועלות כמעט בכל מסלול ברחבי העולם, מה שאומר שיש לכם אפשרות לבחור. חשוב שתבחנו את האפשרויות שלכם לפני שתבחרו את חברת השילוח והלוגיסטיקה הראשונה שתמצאו.

זה המקום שבו צוות חברת שילוח מאנגליה לישראל יכול לסייע. פשוט מלאו את הטופס הקצר באתר החברה עם כמה פרטים, ונציגי החברה יחזרו אליכם עם  הצעה מותאמת לצרכים שלכם.

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות