n
דף הבית / עסקים בכותרות / פרסום כתבות יח"צ – מהן כתבות יח"צ ומתי כדאי לפרסם אותן?

פרסום כתבות יח"צ – מהן כתבות יח"צ ומתי כדאי לפרסם אותן?

כתבת יח"צ מושקעת ומקצועית היא כלי שיווקי אפקטיבי. ניהול נכון של הכתבה עתיד להשפיע בצורה חיובית על קידום המוניטין ופיתוח המותג לטווח הארוך

כתבת יח"צ
צילום: freepik

זקוקים לתנופת קידום ופיתוח בעבור האתר שלכם?

פרסום כתבות יח"צ באתרים מובילים עתיד להגדיל באופן משמעותי את כמות התנועה אל האתר ולקדם בהתאם את המוניטין שלכם ברשת. כתבות יח"צ הן הרבה יותר מעוד מאמר מקצועי שאתם מפרסמים לטובת קידום האתר (SEO). יש לכל כתבה את הכוח לקדם בעבורכם מטרות ספציפיות כך שכדאי להגדיר בצורה מפורטת מה בדיוק אתם רוצים להשיג. השקיעו בכתבות היח"צ שלכם ותצליחו לשלוט במוניטין שלכם ברשת. 

 

מהן כתבות יחסי ציבור?

את כתבות יחסי הציבור נהוג להזמין אצל כותבי תוכן שמתמחים בתחום (בעלי ניסיון בכתיבה עיתונאית ושיווקית). לרוב, הכתבות כוללות כ-600 מילים בתוספת של תמונה עסקית מקצועית וכותרת שמושכת תשומת לב חברת בסט לינקס מטפלת בהכל החל מכתיבת הכתבה ועד פרסום כתבה  בכל אתר שתרצו . התוכן של הכתבה מתמקד בפרופיל החברה, מידע מקצועי, הצלחות עסקיות. מטרת הכתבה היא הצגת העסק או האדם באופן חיובי תוך הדגשת המותג המקודם. 

 

איך משתמשים נכון בכתבות יח"צ?

פרסום כתבות יח"צ או פרסום  קישורים חיצוניים מהווה נכס לטווח הארוך. ניתן לפרסם את הכתבות (בתשלום) בכמה אתרי חדשות ופורטלים מקצועיים. ניהול נכון של הכתבה עתיד להשפיע בצורה חיובית על קידום המוניטין ופיתוח המותג לטווח הארוך. כך למשל, כתבת יח"צ מוצלחת שאתם מפרסמים היום תוכל להביא אליכם לקוחות גם בעוד שנה וגם בעוד שנתיים. שימו לב, כתבת יח"צ מושקעת ומקצועית היא כלי שיווקי אפקטיבי  שאפשר וכדאי להפיץ במקומות נוספים עם דגש על הרשתות החברתיות. 

 

אלו חסרונות יש לפרסום כתבות יח"צ?

האפשרות לשלוט ולכוון מראש את התוכן, המסרים, המועד ומיקום הפרסום מבטיחה יתרונות רבים. החיסרון היחיד הוא העלות הגבוהה של הכתבות. מחירים של כתבות יח"צ מתחילים מ-250 שקלים ומגיעים עד אלפי שקלים. המחיר נקבע בהתאם לאורך הכתבה ולשעות העבודה הנדרשות. כתבות יח"צ שדורשות ראיון אישי עם בעל המותג או נציג מטעמו תהיינה לרוב יקרות יותר. 

העלות הגבוהה מגבילה את כמות הכתבות שרוב העסקים מפרסמים, אך תשמחו לשמוע שאפשר להתקדם גם תוך שימוש חוזר באותן הכתבות. כל מה שצריך לעשות בשביל להפיק תועלת מקסימלית מכל כתבה זה לבחור מראש בפרסום באתר שנחשב "חזק" ומוביל בתחום. כמו כן, ניתן לקדם את הכתבה ולפרסם קישורים אליה ברשתות החברתיות ללא הגבלה. 

 

מתי כדאי לפרסם כתבת יחסי ציבור?

  1. השקת אתר חדש / עסק חדש
  2. מיתוג מחדש
  3. שיפור מוניטין בתוצאות החיפוש
  4. הגברת נוכחות ברשת
  5. קידום מסר ספציפי
  6. קידום מכירות וקידום תדמיתי

על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר עליכם לבחור נכון במיטב אנשי המקצוע. הבסיס לכל פרסום כתבות יח"צ יהיה תמיד תוכן איכותי ומושקע שנכתב על ידי איש מקצוע בעל ניסיון. הקפידו להיות מעורבים בכל הפרטים הקטנים, לקרוא בעצמכם את הכתבה ולוודא שהיא אכן מציגה אתכם נכון ומקדמת את המטרות שקבעתם. אל תתפשרו על פחות מהתמורה הטובה ביותר בעבור כספכם. 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות