n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / ניצחון היסטורי לעירוני "שיקו" קריית אונו

ניצחון היסטורי לעירוני "שיקו" קריית אונו

קבוצת הכדורסל הבכירה של העיר עירוני "שיקו" עשתה היסטוריה וניצחה ניצחון ראשון בתולדותיה במעמד הפלייאוף

כדורסל בוגרים 24.4.22
צילום: באדיבות דוברות עיריית קריית אונו

ברכות לקבוצת הכדורסל הבכירה של קריית אונו, שרשמה ביום ראשון ניצחון ראשון בתולדותיה במעמד הפלייאוף.

הקבוצה המקומית תחת הדרכתו של המאמן יניב ויצמן, הצליחה להשוות את סדרת רבע גמר הפלייאוף, בתום המשחק השני בסדרה ולאחר דרמה גדולה, כשהיא גוברת 78:80 על א.ס אשקלון החזקה.

לא פחות מ-350 אוהדים גדשו את היציעים באולם "עלומים" והעניקו אווירה ביתית מחשמלת, כולל ראש העיר, ישראל גל, שירד בסיום לפרקט על מנת לברך את השחקנים.

כעת עוברת ההכרעה בסדרה דרומה, לאשקלון, שם יתקיים ביום ראשון הקרוב (1.5, 20:00) המשחק השלישי שייקבע את זהות העולה לחצי גמר הפלייאוף.

  • קלעו לקריית אונו: נטע גל 19, אלכס וינוקר 15, שי קליינמיץ 14, חן שרעבי 10, ראיין דניאל 9, עמית סיטבון 6, ינאי דבורקין 4 ותום בסרגליק 3.

 

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו מסר: "ברכות לקבוצת הכדורסל הבכירה של העיר על הניצחון ההיסטורי בפלייאוף. כולנו תקווה להמשך ניצחונות בשלבי הגמר ולהעפלה לליגה הלאומית. תודה מיוחדת לאפי סלמן, יושב ראש הקבוצה ולשחקנים, על התצוגה הנפלאה על הפרקט"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות