n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גב"ש: טקס פרידה מאל"מ אריאל בליץ מפקד מחוז דן בפיקוד העורף

גב"ש: טקס פרידה מאל"מ אריאל בליץ מפקד מחוז דן בפיקוד העורף

אל"מ אריאל בליץ ליווה את גבעת שמואל במהלך משבר הקורונה, מבצע "חגורה שחורה" ומבצע "שומר חומות" במהלכה נפלה רקטה בעיר

פרידה מאלמ אריאל בליץ
תמונה: פרידה מאל"מ אריאל בליץ
צילום: דוברות העירייה

אל"מ אריאל בליץ, מפקד מחוז דן בפיקוד העורף, סיים בימים אלה את תפקידו והשתחרר מצה"ל. בליץ ליווה בחרום את הערים במחוז דן בשלוש השנים האחרונות ובניהן גם את גבעת שמואל.

במהלך שנים אלו, העביר בליץ לעובדי העירייה הדרכות, הכנות ותרגול על מנת לשמור על רמת מוכנות גבוהה בחרום. כמו כן, הוא ליווה את העיר במבצע "חגורה שחורה", מבצע "שומר חומות" לרבות נפילת טיל בעיר וכמובן בתקופת הקורונה שעודנה כאן.

כאות הוקרה והערכה, יזם ראש העיר יוסי ברודני טקס פרידה לאל"מ בליץ באולם המליאה של העירייה והעניק לו מגן הוקרה על שיתוף הפעולה, המקצועיות והמסירות בה פעל עבור תושבי העיר, תוך שיתוף פעולה עם הנהלת העירייה ומחלקת הביטחון של העיר. בטקס השתתפו סגן ראש העיר יעקב ויליאן, מנכ"ל העירייה גבי חדד, קב"ט העיר יואב ריעני, מנהלי מכלולי החרום בעירייה, אל"מ חזי זכריה מפקד נפת גנים בפקע"ר ונציגי פיקוד העורף.

ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני: "אני מודה לך, אל"מ אריאל בליץ, על שיתוף הפעולה בניהול מצב החירום של גבעת שמואל ומאחל לך הצלחה רבה בהמשך דרכך. יחד פעלנו על מנת לשמור על בריאות התושבים במהלך משבר הקורונה. צריך לזכור שהמערכה עדיין לא הסתיימה והנגיף עדיין כאן. על אף החזרה לשגרה, אני קורר לכל התושבים להיערך בהתאם ולשמור על הנחיות משרד הבריאות".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות