n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גבעת שמואל: תלמידות באולפנת אמית יצאו "במבצע חתונה"

גבעת שמואל: תלמידות באולפנת אמית יצאו "במבצע חתונה"

בעיצומה של מתקפת הטילים על ישראל: תלמידות אולפנת אמית בגבעת שמואל עזרו לזוג צעיר שעמד להתחתן. "לעזור לזוג לקיים חתונה זה דבר שהוא בלתי נתפס ומרגש מאוד"

בנות האולפנה עם הזוג הצעיר
בנות האולפנה עם הזוג הצעיר

בשבוע שעבר בעיצומם של האזעקות ומתקפת הטילים, יצאו תלמידות כיתה י"א באולפנת אמית גבעת שמואל במבצע חתונה מעורר השראה.

התלמידות התגייסו ועשו הכל על מנת לשמח חתן גר צדק וכלה שעלתה מצרפת, אשר קבעו את ביתם בעיר אשדוד, בתקופה מתוחה במיוחד. בעמל רב ורצון ענק נרתמו למשימה, אספו תרומות, חיפשו ספקים ומוצרים שמתאימים לזוג טרי: מיטות, סכו"ם, צלחות, מצעים, ו- 5,000 שקלים.

"עברנו תהליך מאוד ארוך וקשה בשל הגיור של בעלי", משתפת הכלה. "הגענו לסוף התהליך והיינו צריכים עזרה לארגן את החתונה. דרך המנחה שלנו מצאנו את הבנות של אולפנת אמית גבעת שמואל, אף פעם לא חשבתי שנמצא עזרה עד כדי כך.  באמת הבנות והמדריכות היו איתנו מהתחלה עד הסוף, דאגו לנו לכל פרטים וגם אחרי החתונה, חשבו על המון דברים כדי לעזור ולא נשכח את זה אף פעם! ראינו את המוטיבציה שלהם לעזור וכל האהבה שנתנו לנו וזה לא מובן מאילו לעשות דבר כזה, אנחנו מאוד מערכים את זה".

אוריה דרוק, תלמידת כיתה יא1 משתפת: "הפרויקט שזכינו לקחת בו חלק הוא הכי מדהים שעשינו עד עכשיו. לעזור לזוג לקיים חתונה זה דבר שהוא בלתי נתפס ומרגש מאוד, שמחנו בכל רגע שהתקשרנו לבעלי מקצוע ולתורמים, כי ידענו שאנחנו עושות את זה למטרה חשובה. כיף לדעת שהשגנו לזוג דברים שהם רצו לחתונה ובכלל לחיים אחרי".

יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל: "ההישג הגדול של גבעת שמואל הוא ללא ספק החינוך של בני הדור הצעיר, מי שעתידים להיות ההון האנושי המשובח בצה"ל, במקומות עבודה,  במגוון מקצועות, באקדמיה, בניהול ואפילו בפוליטיקה. צמיחתה של מערכת חינוך איכותית, מתקדמת ומובילה כמו של גהעת שמואל, אינה נמדדת רק בהישגים לימודיים, אלא גם בעשייה חברתית ואזרחית למען הקהילה והמדינה. במיוחד בימים אלו של חוסר שגרה ומציאות בטחונית מאתגרת, בנות האולפנה ניתבו את הזמן לעשייה מבורכת והן כמו כל בני הנוער הנפלאים שלנו, מהוות גאווה גדולה לעיר כולה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות