n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה נפרדה מאל"מ אריאל בליץ

אור יהודה נפרדה מאל"מ אריאל בליץ

מפקד מחוז דן בפיקוד העורף מסיים את תפקידו ומשתחרר מצה"ל אחרי שליווה את הרשות מקרוב בהתמודדות במצבי החירום, הן בקורונה והן בסבבי הלחימה

פרידה מאלמ
תמונה: פרידה מאל"מ אריאל בליץ
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, נפרדה בשבוע שעבר מאל"מ אריאל בליץ שמסיים את תפקידו כמפקד מחוז דן בפיקוד העורף בימים אלו ומשתחרר מצה"ל. לבליץ ולאור יהודה יש קשר אמיץ והדוק מאוד, במיוחד בשנה וחצי האחרונות תחת משבר הקורונה כאשר אור יהודה קיבלה סיוע נרחב מפיקוד העורף להתמודדות וכמובן בכל ההתמודדויות בחירום על רקע הסבבים הקודמים.

בליץ הגיע ללשכתה של שוחט וציין לטובה את המוכנות של אור יהודה למצבי החירום ושיתוף הפעולה ההדוק עם הרשות, כאשר את האות לכך ניתן היה לקבל הן במשבר הקורונה והן במהלך מבצע שומר החומות. שוחט אמרה לבליץ: "לא בכדי שיתוף הפעולה בינינו הניב תוצאות והצלחות רבות. הרגשתי תמיד שיש לי את האדם הנכון במקום הנכון להתייעץ איתו ולדבר איתו כדי לקדם את המוכנות שלנו כרשות לכל מצב שלא יהיה ותמיד היית שם לעזור ולקדם פיתרונות איכותיים. אני בטוחה שאתה תצליח בכל מקום שתכוון אליו ותעשה חיל. תושבי אור יהודה חבים לך חוב גדול על השליחות שלך". בסיום המפגש, החליפו שוחט ובליץ תשורות הדדיות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות