n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: למעלה מ-2,500 משתתפים בקייטנות

אור יהודה: למעלה מ-2,500 משתתפים בקייטנות

15 קייטנות בנושאים שונים התקיימו הקיץ באור יהודה ובראשם קייטנת "מציאות והמצאות" של ילדי הגנים, קייטנות ספורט, בית הספר של החופש הגדול, קורסים וסדנאות לילדים

קייטנות
צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

למעלה מ-15 קייטנות שונות ובהשתתפות כ-2,500 ילדים נערכו הקיץ באור יהודה באמצעות "נפגשים" מרכזים קהילתיים.

קייטנות הספורט בעיר התקיימו בשלושה מסלולים: קט-רגל, כדורסל והתעמלות קרקע ומכשירים. במסגרת קייטנות אלו נהנו הילדים מאימונים מקצועיים, משחקונים, טורנירים, תחרויות, הפעלות, ימי בריכה, ויציאות לטיולים כמו בימית 2000, איי ג'אמפ ונינג'ה לנד.

מסגרת בית הספר של החופש הגדול פעלה השנה במטרה ליצור רצף חינוכי לתלמידים גם בחופשת הקיץ בהיבטים לימודיים וחברתיים לילדי כיתות א'-ו'.

בנוסף לקייטנות, יצרו ב"נפגשים" קורסים וסדנאות לילדים בתחומים שונים כמו קורס קולנוע וצילום שבסיומו התלמידים יצרו סרט גמר, סדנת וטרינריה ובעלי חיים שבה המשתתפים למדו על הליכי רפואה שונים וכיצד לאבחן ממה בעלי חיים סובלים, קורס קונדיטוריה שבו התלמידים קיבלו טיפים על סודות הקסם שבאפייה, סדנת מאסטר שף וכן סדנה מוסיקלית בקונסרבטוריון וכמובן הכנה לכיתה א'. קייטנה לילדי צמי"ד בשיתוף עם אגף שח"ק תתקיים בסוף הקיץ לילדים עם צרכים מיוחדים ותותאם לצורכי הילדים. הקייטנה תכלול סדנאות יצירה, פעילות חווייתית ספורטיבית, סדנת בישול והרבה הנאה וכיף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות