n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / רונן חרזי האגדי מאמן בקריית אונו

רונן חרזי האגדי מאמן בקריית אונו

חלוצה האגדי של נבחרת ישראל רונן חרזי אשר פרש כבר לפני יותר מ-20 שנה ופיתח מאז קריירת אימון מוצלחת, הכוללת הדרכה של הדור הצעיר

רונן חרזי
צילום: דוברות עיריית קריית אונו

רונן חרזי נחשב שלא בכדי לאחד מהכדורגלנים הישראליים הגדולים בכל הזמנים. לאורך קריירה מפוארת ורצופת הישגים, הצליח חרזי שיחגוג במרץ הקרוב 52 אביבים, לזכות ב-3 אליפויות וגביע מדינה במדי בית"ר ירושלים (2 אליפויות) והפועל תל-אביב (אליפות וגביע), כשבנוסף רשם לא פחות מ-53 הופעות במדי נבחרת ישראל, במהלכן מצא את הרשת 23 פעמים.

החלוץ האגדי אמנם פרש כבר לפני יותר מ-20 שנה, אך מאז פיתח קריירת אימון מוצלחת, הכוללת הדרכה של הדור הצעיר, מתוך שאיפה לסייע בייצור תשתית כדורגלנים רחבה, ומעל להשריש בהם ערכים של מצוינות, כבוד הדדי ושיתוף פעולה.

ב-5 השנים האחרונות חרזי הינו חלק בלתי נפרד מאגודת הפועל קריית אונו. "הקשר הראשוני נוצר דרך ישראל (ללה) שצ'וצ'ינסקי, מנהל אגף הספורט הקודם בעיר, שעבד איתי שנים כמנהל הנבחרת, יחד עם המנהל המקצועי, מנחם צמח, אותו אני מכיר גם שנים ארוכות".

 

מה התפקיד שלך באגודה?

"אני משמש כמאמן של הקבוצה הכי צעירה במחלקה(טרום ב') הכוללת שחקנים בגילאי 10 ובמקביל מאמן את החלוצים של הקבוצות באגודה כמו כן מאמן ילדים בבית ספר שרת בעיר. חשוב לי לומר שאני לא רואה בכך פחיתות כבוד, אלא להפך. אני גאה לעבוד עם הילדים והנוער להדגים ולתת להם מהניסיון שצברתי לאורך הקריירה. בכלל, אני בעד שכמה שיותר שחקני עבר יתרמו לכדורגל מלמטה, זה אחד השינויים שהכדורגל שלנו צריך כדי שעתידו יהיה טוב יותר. אני עושה זאת כבר 15 שנה, ונהנה מכל רגע, על אחת כמה וכמה כאיש חינוך".

 

מהו "האני מאמין" שלך?

"אני תמיד אומר להורים באסיפות טרום עונה  שהמטרה שלי יחד איתם היא להפוך את הילדים קודם כל לבני אדם טובים יותר. אני מסביר להם שהסטטיסטיקה מראה שרוב הילדים בסופו של דבר לא נהפכים לשחקנים מקצוענים, לכן אני מסביר להם שקודם כל חשוב לפתח בהם ערכים ומשמעת במסגרת קבוצתית, כשבמידה ומישהו מהם יצליח להשתלב בקבוצה הבוגרת זה כבר הבונוס. אני זוכה לעבוד עם הילדים בגיל החשוב ביותר עבורם, שכן זהו השלב בו הם עוברים ממסגרת של חוג לליגה. זה אומר דרישות גבוהות יותר, אימונים יותר ארוכים והבנה כי עליהם להשקיע בכדורגל ומחוצה לו. חשוב לי להשאיר בהם חוויה חיובית ולחזק ולהעצים דווקא את החלשים.

בנוסף, אני משתדל לספק להם גם מטריה נוספת שכולל מידע בנושאי כושר גופני ואורח חיים בריא, ובדגש על תחום התזונה אותו למדתי. באסיפות טרום העונה אני מודיע להורים שהם יכולים להיות איתי בקשר רציף במהלך העונה כדי לשפר את הילד בהתנהגות מחוץ למגרש, וגם על מנת לוודא כי ההשקעה בכדורגל לא באה על חשבון הלימודים".

 

איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?

"מקווה שעדיין מדריך בבריאות איתנה את הדור הצעיר כאן בקריית אונו. התחברתי מאוד לאגודה, שהפכה עבורי לבית שני. מועדון חם עם אנשים מיוחדים, שכיף להשתייך אליו. מקווה שאוכל להמשיך לתרום לדור הצעיר, בדגש על חינוך לערכים ומצוינות".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות