n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: "העלנו חיוכים רבים"

קריית אונו: "העלנו חיוכים רבים"

עובדי חברת כאל הקימו בהתנדבות חדר מחשבים בבית אבות בקריית אונו

המתנדבים
המתנדבים
צילום: כאל

חלומם של קשישים וניצולי שואה בבית אבות 'עמיגור' בקריית אונו יצא לפועל בעזרת עובדי חטיבת טכנולוגיות ותפעול של חברת כאל, שהתנדבו במסגרת פרויקט הדגל של העשייה החברתית בחברה – 'לרצות ולחלום זה כאל'. זו השנה השביעית בה כאל מקיימת את הפרויקט למען אוכלוסיות מוחלשות בחברה הישראלית, השנה בשיתוף עמותת 'הרוח הישראלית'.

דיירי בית האבות 'עמיגור' בקריית אונו התמודדו בשנה וחצי האחרונה עם מציאות הקורונה ומתוך רצון להפיג את הבדידות המתמשכת, מתנדבי החטיבה החליטו להקים עבורם בבית האבות חדר מחשבים מאובזר ומעוצב שישמש גם כספרייה וכפינת ישיבה. המתנדבים קיבלו את האישורים הנדרשים ויצאו לדרך עם בעלי מקצוע. בהתייעצות עם אדריכל, החלו בריצוף הרצפה הישנה בפרקט חדיש, צבעו את הקירות, רכשו שולחנות מותאמים והתקינו מחשבים עם מצלמות לשיחות וידאו מצולמות. המשיכו בעבודות חשמל ותקשורת, רכישת ריהוט ואביזרי נוי ועוד. לסיום, נערכה השבוע השקה חגיגית בהשתתפות סמנכ"לית החטיבה, מנכ"לית 'הרוח הישראלית' ומנהלי המקום.

שגית אופיר, דוברת ומנהלת אחריות תאגידית בכאל: "לאורך השנים, אנו פועלים להאיר את שגרת היומיום של אוכלוסיות מוחלשות שונות, בהתאם לחזון החברה העוסק בהגשמת חלומות, צרכים ורצונות. בפתיחות לב ורוח התנדבות, עובדים מכל חטיבות החברה יוצאים מידי שנה למלא אחר רצונם וחלומם של ילדים ונוער בסיכון, קשישים וניצולי שואה, חיילים בודדים ועוד, אני יודעת כי העלנו חיוכים רבים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות