n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: מגמות תיכון יובלים הוצגו ביום הפתוח להורים ולתלמידים

אור יהודה: מגמות תיכון יובלים הוצגו ביום הפתוח להורים ולתלמידים

במהלך היום הפתוח הציגה ההנהלה את המגמות המדעיות, בתחום האומנות, ההומניסטיקה ומגמת הדיפלומטיה האיכותית שתיפתח בשנה הבאה במסגרת 10 יח"ל אנגלית. ראש העיר, ליאת שוחט: "הישגי התלמידים עולים משנה לשנה"

יום פתוח
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

יום פתוח לתלמידי שכבת ט' באור יהודה לקראת המעבר לתיכון יובלים נערך בסוף השבוע האחרון. מדובר ביום חגיגי המציג את העשייה הלימודית העניפה, שהינו כחלק מתהליך הרצף השש שנתי ומבוסס על שיתוף הפעולה המקצועי בין החטיבות ביובלים.

 

במהלך היום, הציגה ההנהלה השש שנתית את מגוון המגמות האיכותיות, את המגמות המדעיות (פיסיקה, כימיה, ביולוגיה, מדעי המחשב וסייבר). את המגמות בתחום האומנות, ההומניסטיקה ואת מגמת הדיפלומטיה האיכותית אשר תיפתח בשנה הבאה (10 יח"ל באנגלית) . זה המקום להזכיר שיובלים נחשב לבית ספר מוביל במחוז ת"א והוא עומד כיום על למעלה מ-92% זכאות לבגרות מלאה ואחוזי המצטיינים עולים מדי שנה.

 

במהלך היום הציגה מזל שרעבי, מנהלת התיכון, את התהליכים הלימודים בתיכון והדגישה את הקריטריונים לתהליך בחירת המגמות. רוית דאי, מנהלת חטיבת הביניים, דיברה על סוגיית הרצף במעבר. נתי ברק, מנהל קריית החינוך יובלים, העמיק בנושא התהליכים החינוכיים והציפייה הראשונה מבוגרי "יובלים" להצטיין במובן הערכי. בשם ההורים דיבר אבי מועלם, יו"ר הנהגת ההורים בתיכון, אשר דיבר בשבח שיתופי הפעולה התכופים עם ההורים והקהילה.

 

דלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך, הציגה את התהליכים ברמה העירונית, את ההצלחות של יובלים ואת ההשקעה האדירה במשאבים של עיריית אור יהודה וראש העיר ליאת שוחט בקריית החינוך יובלים.

 

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "תיכון יובלים מתחדש משנה לשנה, וכתוצאה מכך אנו רואים שהישגי התלמידים עולים בהתמדה. גם אחוזי התלמידים שממשיכים מהחטיבה לתיכון מזנקים, כשאת שנת הלימודים הנוכחית פתחנו עם 88% אחוזים שהצביעו ברגליים והחליטו להישאר באור יהודה מתוך הבנה שכאן לא נחסיר מהם דבר וכאן הם יקבלו את המיטב. אנו בעיריית אור יהודה מחויבים להצלחתו של כל תלמיד ותלמיד שיבחר ללמוד בתיכון יובלים, ונדאג שתהיה לו את הפלטפורמה האידיאלית להצליח בלימודים ולפתח יכולות ומיומנויות בפן המקצועי, האישי והבין אישי".

יום פתוח
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

 

יום פתוח
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

 

יום פתוח
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

 

יום פתוח
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות