n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / כתומה, צהובות וגם ירוקות: הדוח השבועי של נתוני הקורונה בערים

כתומה, צהובות וגם ירוקות: הדוח השבועי של נתוני הקורונה בערים

גם השבוע בדקנו באתר משרד הבריאות מה קורה בערים, מה השתנה לעומת שבוע שעבר ואיזה ערים אוטוטו עוברות צבע. הנתונים מדאיגים

מסכות קורונה
אילוסטרציה Pixabay

הדיבורים על הסגר הולכים וגוברים, כשברקע העלייה בתחלואה הולכת ועולה. את הדרוגים והצבעים אפשר לראות בערים:

אור יהודה שומרת על הצבע הכתום, אך עולה בדירוג ל-6.2 (בציון 7 הצבע ישתנה לאדום), 3  אחוז מהבדיקות הן חיוביות, ונכון ליום חמישי (17.12 ) יש 71 מאומתים בעיר (לעומת 46 בשבוע שעבר)

הערים הצהובות (ציון בין 4 ל-5.5)

חולון ממשיכה גם היא ושומרת על צבעה – צהוב. הדירוג עולה ל-5.5 (לעומת 3.4 בשבוע שעבר), 3  אחוז מהבדיקות הן חיוביות וכרגע יש  308 חולים מאומתים בעיר (לעומת 226 חולים בשבוע שעבר)

בת ים השכנה, ממשיכה את הרצף הצהוב, עם דירוג של 4.8, (עלייה קלה לעומת הדרוג של שבוע שעבר שעמד על 4.6)  3 אחוז מהבדיקות הן חיוביות ויש כרגע 174 חולים מאומתים (לעומת 137 חולים מאומתים בשבוע שעבר)

גבעת שמואל עוברת לצבע צהוב ועולה בדירוג ל-5.4 (לעומת הדירוג המעולה משבוע שעבר שהיה 2.7), 2 אחוז מהבדיקות הן חיוביות ויש עלייה מדאיגה בכמות החולים בעיר שעומד על 36 (לעומת שבוע שעבר שעמד על פחות מ-17).

רחובות שומרת על הצבע הצהוב ואף מראה ירידה לדרוג 5 (לעומת 5.1 משבוע שעבר), 2 אחוז מהבדיקות חיוביות וכרגע יש 162 חולים מאומתים בעיר.

ראשון לציון שומרת אף היא על הצבע הצהוב ועל הדרוג -5, 2 אחוז מהבדיקות בעיר הן חיוביות, וכרע יש בעיר 290 חולים מאומתים שזו עלייה קלה, לעומת 246 בשבוע שעבר.

קריית אונו, צהובה וגם היא רושמת ירידה קלה בדירוג ל-4.5 (לעומת 4.7 בשבוע שעבר), 2 אחוז מהבדיקות הן חיוביות וכרגע יש 39 חולים מאומתים בעיר, שזו עלייה של 6 חולים משבוע שעבר, שאז המספר עמד על 33 חולים.

ונעבור לערים הירוקות: (ציון עד 4)

מועצה מקומית גני תקווה שומרת על הצבע הירוק הנחשק משבוע שעבר, אך עולה בדרוג ל-2.7 (לעומת 1.5 משבוע שעבר) אחוז אחד מהבדיקות חיוביות ומספר החולים המאומתים קטן מ-15.

יהוד- מונוסון ממשיכה גם היא לשמור על הירוק בתחומה, והדרוג שלה ירד משבוע שעבר ל-2.3 (לעומת 3.9) שאלה בשורות מצויינות לתושבים, בעיר יש 21 חולים מאומתים.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות