n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / "ההורים שלי דאגו מכך שהבת שלהם תהיה ״ירקנית״

"ההורים שלי דאגו מכך שהבת שלהם תהיה ״ירקנית״

היא גדלה ביהוד ומבחינתה לפתוח בעיר סניף דגל של הרשת שלה "נוי השדה" זו סגירת מעגל. נוי הדס בראיון מיוחד ל"גל גפן" על הבייבי שלה ואיזה עוד פסגה היא טרם כבשה

נוי הדס. צילום אביגיל עוזי
נוי הדס. צילום אביגיל עוזי

נוי הדס (30), נשואה, אמא ל-2 (בן שלוש וחצי ובת שנה וחצי) היא אחת מסיפורי ההצלחה הגדולים של השנים האחרונות בתחום החקלאות. היא המייסדת ובעלת רשת ״נוי השדה״ שמונה 250 עובדים, יש לה 2 מרכזים לוגיסטיים לליקוט משלוחים, קבלת תוצרת והפצה, לרשת יש תשעה סניפים בפריסה ארצית, אתר און ליין למכירה של עשרות סוגי פירות, ירקות ומוצרים נילווים והיא מגלגלת עשרות מיליוני שקלים בשנה.

ל"גל גפן" היא מספרת איך הכל התחיל ולמה מבחינתה לפתוח עוד סניף ביהוד זו סגירת מעגל.

"גדלתי וחונכתי ביהוד בשכונת קריית הסביונים, מהרגע שהשכונה הוקמה כשהייתי בת 3, ועד שהייתי בת 23. הייתה לי ילדות מדהימה עטופה באהבה וחברים, כולם הכירו את כולם, וההרגשה הייתה כמו לגדול במושב. אנחנו הילדים היינו יוצאים לרחובות אחר הצהריים ומשחקים, בית הספר היה כמו חממה עוטפת ומחבקת, והאווירה הייתה קהילתית, חמה ואוהבת. יהוד היא עיר קטנה וקסומה ומאוד אהבתי לגדול בה. ההורים שלי גרים ביהוד עד היום, ואני נמצאת בה המון ואוהבת אותה בכל ליבי".

מה לגבי חברים? נשארו עדיין?

"שמרתי על קשר עד היום עם החברים שגדלתי איתם, ושתי החברות הכי טובות שלי הן חברות ילדות מהעיר".

איך הגעת להיות הבעלים של רשת המתמחה בתוצרת חקלאי?

"אני בת למשפחת חקלאים, דור שלישי, וחוויתי מבית את הקשיים הרבים בעולם החקלאות, ומצד שני כאבה לי הידיעה שהצרכן לא מקבל את התוצרת הראויה והאיכותית שמגיעה לו ושידעתי שקיימת. ומכאן הגיע הרעיון והניצנים הראשונים של ״נוי השדה״. רציתי להקים בית לחקלאות ישראלית- מקום קסום ויפהפה, שבו החקלאי יקבל שכר הגון בעד התוצרת שלו, ומצד שני שהצרכן יקבל תוצרת איכותית, שפע אינסופי, שירות לקוחות שעובד 24 שעות, שילוב של סניפים פיזיים ומשלוחים מהיום להיום- בעצם להפוך את עולם החקלאות להייטק.

את הסניף הראשון של הרשת פתחתי ביהוד, שקיים עד היום. מבחינתי הוא מסמל את רגעי ההתחלה ורציתי סוף סוף לפתוח בעיר שלי סניף כמו שאר הסניפים שנותן את החוויה והאחידות הרשתית, ועכשיו מבחינתי זו סגירת מעגל מדהימה שאפתח סניף גדול ומרשים בעיר שבה גדלתי.

הסניף החדש ייפתח בקניון סביונים, קניון נוח, ייחודי ומדוייק שביליתי בו את שנות ילדותי. המטרה היא לתת מענה לתושבי יהוד והסביבה. זו גם הפעם הראשונה שאפתח סניף בתוך קניון (ולא מרכז מסחרי), ושיהיו לי שני סניפים באותה עיר, וזה מאוד מרגש אותי. זה יהיה הסניף התשיעי והמגמה היא להרחיב את הרשת ולהגיע לכמה שיותר לקוחות".

מתי עלה בה הרעיון לפתוח עסק שקשור לתחום החקלאות?

"בתחילת דרכי ההורים שלי והמשפחה מאוד דאגו מכך שהבת שלהם תהיה ״ירקנית״ ובכלל פחדו שאעסוק בתחום החקלאות למרות שהם חקלאים בעצמם. אבל מבחינתי לא הייתה אופציה אחרת. רציתי לשנות את התחום ולהפוך אותו לנחשק ומרגש.

היום אני גם חקלאית בעצמי שמגדלת 110 דונם של תות שדה באבן יהודה. תחום החקלאות בוער בי- ואני מרגישה תחושת שליחות לעבוד מול מעל 100 חקלאים מכל רחבי הארץ במודל הוגן. אני מעבירה הרצאות על כמה שהחקלאות היא המפתח לקיום שלנו ולב ליבה של החברה הישראלית, ומעודדת לקנות מקומי כחול לבן.

אני מאמינה שאנשים תמיד יירצו גם להגיע לבחור ולראות את התוצרת. ואם לא- אתר האונליין שלנו למשלוחים הוא החזק היום בארץ בתחום משלוחי הפירות והירקות ויש מענה לכל סוגי הלקוחות. הסניפים הפיזיים והאונליין משלימים שלנו אחד את השני ואנחנו כאן לכל סוגי הלקוחות, וגם לכאלה שאוהבים גם וגם. חבר המועדון של הרשת פעיל גם בצבירת נקודות באתר וגם בסניפים וזו סינרגיה נהדרת שאתה מגיע לסניף ורואה בעיניים את העושר והצבעוניות, ואז גם יכול להזמין משלום בקלות הביתה".

מה את הכי אוהבת בעבודה?

"בכל שבוע אני מקדישה יום אחד ללכת לבקר חקלאים שאני עובדת איתם מכל רחבי הארץ. וכל פעם אני נוסעת למקום אחר. חשוב לי להקשיב לחקלאים, ליצור איתם יחסי אמון ומשפחתיות. בסופו של דבר אני מנסה להעביר את המסר של חשיבותה העצומה של החקלאות הישראלית".

הכי פחות אוהבת

"אמנם אני עובדת קשה מאוד ויש לי אחריות עצומה, אבל נהנית מכל רגע וגאה ומאושרת על מה שהשגתי. אני זוכרת כל פסיעה בדרך, גם את הרגעים הקשים, ולכן אני רק מודה, ולא מתלוננת אלא רוצה לרוץ קדימה ולהמשיך להגשים חלומות".

א.ק ומה החלום הבא?

"בסופו של דבר, היעד הבא והחלום שלי הוא  להיות שרת החקלאות של ישראל".

 

נוי הדס. צילום: יח"צ
נוי הדס. צילום: יח"צ

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות