n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גבעת שמואל: מאדום, לכתום ועכשיו לצהוב

גבעת שמואל: מאדום, לכתום ועכשיו לצהוב

לפני שבועיים קיבלה גבעת שמואל את הציון “9.1” במדד הרמזור שמשמעותו עיר אדומה עם קצב ההדבקה גבוה, השבוע היא נכנסה לקטגוריית הערים הצהובות

יוסי ברודני מימין. צילום: דוברות העירייה
יוסי ברודני מימין. צילום: דוברות העירייה

שבועיים לאחר שצבע הקורונה בגבעת שמואל היה אדום, אתמול זה קרה ו"ציון הרמזור” של העיר ירד ל-5.3, מה שהכניס את גבעת שמואל לקטגוריית הערים הצהובות.

לראשונה מזה זמן רב, וכתוצאה מהסגר שנכפה על כל תושבי מדינת ישראל, ניתן לראות תוצאות להגברת האכיפה עליה החליטו בפיקוח העירוני ולהסברה הנעשית בגבעת שמואל בתחום השמירה על ההנחיות.

רק לפני שבועיים קיבלה גבעת שמואל את הציון “9.1” במדד הרמזור שמשמעותו עיר אדומה עם קצב ההדבקה גבוה. בעיריית גבעת שמואל ראו את הנתונים והחליטו על הגברת האכיפה והידוק ההקפדה על ההנחיות בקרב תושבי העיר והמבקרים בה – מה שככל הנראה הוביל לירידה משמעותית ומבורכת בנתוני התחלואה.
כאמור, משיא של ציון 9.1 אליו הגיעה גבעת שמואל בראשון לאוקטובר כעיר אדומה, הצליחה גבעת שמואל לרדת בנתוני התחלואה לצבע הכתום ולאחר כמה ימים בודדים עשתה צעד נוסף והפכה לצהובה בדרך להיות עיר ירוקה, כשבדירוג האחרון קיבלה את הציון 5.3.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: "אלו נתונים מעודדים בהחלט אולם, על מנת לשמור על מגמה זו ולהפוך את גבעת שמואל לירוקה, עלינו להמשיך להקפיד על כל ההנחיות הכוללות עטית מסכות והימנעות מהתקהלות מיותרת במרחב הציבורי. בהקשר זה, אנו מבקשים להודות לכל תושבינו היקרים על שיתוף הפעולה וכן גם  לפקחי העירייה, לחיילי פיקוד העורף ולשוטרי תחנת מסובים, על פעולות האכיפה וההסברה המתבצעות ברחבי העיר מידי יום ליישום ההנחיות הקורונה בקרב התושבים ובעלי העסקים בעיר. רק בכוחות משותפים נוכל לנצח את הקורונה!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות