n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / בקעת אונו נצבעה כתום וצהוב ואין זכר לירוק. תמונת מצב קורונה

בקעת אונו נצבעה כתום וצהוב ואין זכר לירוק. תמונת מצב קורונה

זן הדלתא לא נח וממשיך להדביק בקצב מדאיג. ערי בקעת אונו בדומה לשאר אזור הארץ, נצבעים בצבעי צהוב וכתום ככל שכמות החולים הולכת ועולה. בתוך כך, מד"א החלו להפעיל מערך בדיקות מהיר ויש גם עמדה בבקעת אונו

בדיקה. צילום דוברות מד"א
בדיקה. צילום דוברות מד"א

ממשיכים במגמה המאוד מדאיגה של התפשטות זן הדלתא. זה המצב נכון להבוקר בעיר הבקעה:

נכון להיום בקריית אונו יש 181 חולים, והציון שלה הוא 6.7 בצבע הכתום (ביום חמישי 5.8 היו בה 142 חולים פעילים, וציון הרמזור שלה היה 6.45 כתום)

גני תקווה: 81 חולים וציון הרמזור עומר על 6.3 והיא נצבעה כתום,(זו עלייה משמעותית ושינוי צבע מיום חמישי שאז היו בה 56 חולים פעילים וציון הרמזור היה 4.8 בצבע הצהוב)

גבעת שמואל: נכון להבוקר יש בגבעת שמואל 84  חולים וציון הרמזור הוא 6 והיא צהובה ( ביום חמישי האחרון היו בגבעת שמואל 62 חולים פעילים וציון הרמזור היה 5 צהוב)

אור יהודה: כרגע יש בעיר 224  חולים והיא כתומה עם הציון 7.5 (ביום חמישי היא הייתה כתומה עם הציון 6.78, והיו בה 172 חולים)

יהוד: בעיר יש 117 חולים והיא כתומה עם הציון 6.3 (ביום חמישי היו בה 93 חולים והיא הייתה כתומה)

סביון: בישוב יש 24 חולים פעילים והיא צבועה בצהוב עם ציון של 5.8 (ביום חמישי האחרון היו בה19 מאומתים לקורונה).

 

בתוךכך, מד"א החלו להפעיל מערך בדיקות מהיר שהחל לפעול אתמול.  המערך כולל כ-120 עמדות בדיקת מהירה, אשר הוצבו בתחנות מד"א ובמוקדים מרכזיים נוספים.

הבדיקות המהירות מיועדות למי שנדרש להציג תו ירוק ואינו מחוסן או מחלים, מספקות תשובה בתוך כרבע שעה ומזכות את הנבדק לתו ירוק למשך 24 שעות. במידה ותוצאת הבדיקה הנה חיובית – נדרש הנבדק, עפ"י הנחיות משרד הבריאות להיכנס לבידוד ולבצע בדיקת PCR דרך קופות החולים או במתחמי היבדק וסע.

רשימת הנקודות בהן ניתן לבצע את הבדיקות ניתן למצוא באתר מד"א בכתובת: https://www.mdais.org/101/stopcoronavirus

אלי בין, מנכ"ל מד"א: "מטרת הפרויקט לאפשר לאזרחי ישראל שגרה לצד מגיפת הקורונה ע"י ביצוע בדיקות מקצועיות, יעילות ומהירות, המספקות תשובה לנבדק בתוך רבע שעה. הפרויקט הוטל על מד"א לפני כיומיים, נערכנו בצורה מהירה עם מערכות ממוחשבות והכשרת הצוותים. בשעתיים הראשונות להפעלת הפרויקט נתקלנו בתקלות של חבלי לידה שהיו צפויות ובזמן קצר הן טופלו ותוקנו. התוצאה של היום הראשון שבמהלכו התגלו 215 מאומתים מוכיחה שלא היה זמן להמתין  והיה חשוב לצאת לדרך מיד ועל אף הקשיים. ראינו היום שבזכות הבדיקות המהירות נקטעו שרשראות רבות שיכלו להוביל להדבקה של אלפי אנשים. אני קורא לכולם להתחסן בהקדם האפשרי ולמי שעדיין לא חוסן ונדרש לתו ירוק לחייג 3101* ולהגיע לתחנות מד"א לעשות בדיקה מהירה על מנת שלא להדביק אחרים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות