n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / בקעת אונו: כמה חולים מאומתים יש, ומה הן ההנחיות החדשות?

בקעת אונו: כמה חולים מאומתים יש, ומה הן ההנחיות החדשות?

לאור התחלואה שהולכת ועולה, בדקנו מה קורה בערי בקעת אונו: כמה חולים פעילים יש בכל עיר, ומה ההנחיות החדשות של העיריות והמועצות המקומיות

אילוסטרציה
אילוסטרציה

בימים האחרונים התגלו בישראל התפרצויות של הדבקה בנגיף הקורונה בקרב תלמידות ותלמידים ברחבי הארץ, זאת הסיבה שראשי ערים בארץ החליטו לא לקחת סיכונים ולעדכן הנחיות.

הוחזרו המסכות בבתי הספר באור יהודה

על אף העובדה שנכון להיום יש רק חולה אחד, ואף הוא בגיר באור יהודה, ראש העיר ליאת שוחט החליטה שלא לקחת סיכונים ולהימנע מהתפרצות של הנגיף כפי שקרה במספר ערים ברחבי הארץ.

"בעקבות העלייה המדאיגה בתחלואה בקורונה ברחבי הארץ, ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, החליטה לנקוט במשנה זהירות כדי למנוע התפרצות של הנגיף בעירנו", הודיעו בעירייה. "על כן, החל מהיום (23.6) יש לעטות מסכות במרחבים הסגורים בבתי הספר. אנו כולנו רוצים לשמור על עיר בריאה ומתפקדת וזה תלוי רק בנו".

שוחט מסבירה: "אין ספק שההתמודדות עם הנגיף לימדה את כולנו כי המרחבים הסגורים הם אלו שבהם עלולה להתבצע הדבקה בהיקפים נרחבים. כולי תקווה שאנו לא נמצאים ברמה הארצית לקראת התפרצות חדשה, אבל דווקא עכשיו חובה על כולנו לנקוט במשנה זהירות. בשבוע הבא אנו נפתח מתחם חיסונים עבור בני הנוער לכל קופות החולים באמצעות משרד הבריאות, וזו הזדמנות לקרוא לכל בני הנוער בגילאי 16-12 להקדים ולהגיע להתחסן כדי שכולנו נוכל לעבור את הקיץ הזה בשלום".

סביון: מסכות בכל מוסדות המועצה  

כרגע יש 3 חולים מאומתים בישוב ו-41 נמצאים בבידוד.

מוטי לנדאו ראש מועצת סביון: "לאור ריבוי התחלואה בארץ, שמקורו בעיקר במחוסנים השבים בחו״ל ולאור הנתונים המדאיגים ביישוב הוצאנו הנחיה כבר ביום  שני: יש חובה לעטות מסכות בכל מתקני ומוסדות המועצה, הנחייה המתווספת להחמרה שכבר חלה במוסדות החינוך ובמרכז התרבות בסביון.
רק אם נגלה אחריות נצליח לשמור על בריאות תושבי סביון. כמו כן, אנו מבקשים לחדד את ההנחיות לשבים מחו״ל במטרה למנוע התפרצות של נגיף הקורונה במוסדות החינוך וברחבי הישוב, וכדי לשמור על חיי קהילה פעילים.

משפחות השבות מחו"ל – אין לשלוח את ילדיכם למסגרות החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי, עד לקבלת תשובה שלילית מבדיקת קורונה שביצעתם בעת הנחיתה בארץ. גם מחוסנים!".

מדיניות זו תקפה על להודעה חדשה.

יהוד מונסון חוזרים למסכות 

כרגע אין חולי קורונה בעיר. 

מהמועצה נמסר: "לשמחתנו, נכון להיום אין חולי קורונה בעיר אולם החלטנו לנקוט במשנה זהירות ולפעול באופן מניעתי למניעת הדבקה ולהתפרצות נגיף הקורונה בעיר. אי לכך החל מהיום 23.6 יש לעטות מסכות במרחבים סגורים בבתי הספר".

 

גני תקווה: כרגע אין שינוי בהנחיות 

כרגע יש בגני תקווה חולה מאומת, בגיר. 

מהמועצה נמסר : "ככל שידוע לנו אין מאומתים במערכת החינוך בגני תקווה, אך הדבר נתון לשינויים בהתאם להתנהגות של כולנו.

בנוסף אין כיום הנחיית מדינה לחזור לעטיית מסיכה בחללים סגורים. נקיים הערכות מצב עיתיות בימים הקרובים ובהתאם להתפתחות והנחיות המדינה נפעל. בשלב זה, חשובה האחריות האישית. אם אתם לא מרגישים טוב, אל תגיעו לבית הספר ולמסגרות.

רוצים לפעול באחריות? קחו אתכם מסיכה, אנחנו ממליצים לעטות אותה בחללים סגורים ביישוב ובכיתות הלימוד. בעת הזו, בה מתרחשת עלייה בתחלואה – חוזרת ביתר שאת תפקידה של האחריות האישית של כל אחת ואחד מאיתנו להחמיר עם ההנחיות ולהקפיד לשמור ולהישמר.

 

אין שינוי בהנחיות בקריית אונו 

כרגע יש 8 חולים בקריית אונו.

מהעירייה נמסר כי: "מתחילת משבר הקורונה וגם כעת, פועלת העירייה בהתאם להנחיות משרד הבריאות ופיקוד העורף, תושבי קריית אונו הוכיחו במהלך כל התקופה כי הינם פועלים באחריות ומקיימים את כל ההנחיות המתבקשות. נמשיך לעקוב ולעדכן במידת הצורך". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות