n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / בקעת אונו: "אתם דור העתיד והמחר"

בקעת אונו: "אתם דור העתיד והמחר"

צופי קריית אונו ותנועת הנוער העירונית של גב"ש (אלון ואילנוער) יצאו למחנות קיץ

ברודני במחנה הקיץ
תמונה: יוסי ברודני במחנה הקיץ עם החניכים
צילום: דוברות העירייה

קריית אונו: בשבוע שעבר, מעל 2,600 חניכים בשכבות ד' – יב' יצאו למחנה הצופים בנאות קדומים. המחנה היה אירוע השיא לפעילות "חוויות קיץ" של תנועת הצופים שנערכו בעיר, וכללו מגוון של אירועים ופעילויות וגם הקמת "יער קריית אונו" אשר פעל והזמין את החניכים לפעילות צופית.

ראש העיר ישראל גל ביקר במחנה יחד עם מפקחת חברה ונוער ממשרד החינוך רונית שדה ומנהלת המחלקה לנוער וצעירים חנה ישעיהו, אשר פגשו את החניכים במהלך הביקור ואלו סיפרו להם על הפעילויות.

האורחים ראו את המתחמים הרחבים שארגוני מדריכי השבטים לחניכים שלהם, פגשו את ההורים המתנדבים במטבח ואף הכינו איתם ארוחת ערב. אחרי שלושה ימי מחנה החניכים חזרו עייפים אך מרוצים, מלאים בחוויות  חברתיות והתמודדויות חדשות.

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו: "מרגש היה לראות את כל החניכים והמדריכים בפעילות צופית אחרי תקופה ארוכה בה נאלצנו כולנו להימנע מפעילות זו בחיק הטבע"

גבעת שמואל:  מאות מחניכי תנועות הנוער  העירונית בגבעת שמואל – קריית אלון ואילנוער, יצאו גם הם בשבוע שעבר  למחנה הקיץ השנתי שלהם, שהתקיים השנה במתחם אנדרטת הנח"ל, הסמוך לעיר פרדס חנה, שכללו חוויות יוצאות דופן של התמצאות, מחנאות, משחקי קבוצות ועוד.

אורח מיוחד במחנה היה ראש העיר, יוסי ברודני, שהפתיע את החניכים והגיע לביקור במחנה יחד עם סגנו בני סומך, מנהלת המתנ"ס שירלי אחיטוב ומנהל יחידת הנוער העירונית ערן אבן צור. ראש העיר נפגש עם החניכים, שמע על חוויותיהם והתרשם מהעשייה ומהמבנים המרשימים שבנו במחנה. גם מקומם של ההורים לא נפקד, ולרגע הם הפכו לחניכים בעצמם. הם הגיעו לתורניות מטבח, בישלו אוכל, סייעו לצוותי ההדרכה וחזרו בשעון הזמן לגיל הצעיר.

"כבכל שנה, אני שמח ונרגש לבקר במחנות הקיץ של חניכי תנועות הנוער הנפלאים שיש לנו בעיר ובכללם תנועות הנוער קריית אלון ואילנוער. אתם מסבים לנו גאווה ענקית בהישגים הלימודיים והחינוכיים שאתם זוכים להם מידי שנה. אתם דור העתיד והמחר של העיר והמדינה" אמר ראש העיר יוסי ברודני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55 (3)

בת ים מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות