n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: 45 מחשבים נייחים חולקו במסגרת פרויקט "מחשב לכל ילד"

אור יהודה: 45 מחשבים נייחים חולקו במסגרת פרויקט "מחשב לכל ילד"

המחשבים חולקו למשפחות שבהם אין מחשב ביתי. במסגרת הפרויקט, התלמידים מקבלים גם חיבור לאינטרנט ותמיכה טכנית כדי לרכוש מיומנויות שימוש במחשב וכדי לדאוג לשוויון הזדמנויות

ליאת שוחט
צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

45 מחשבים נייחים חולקו בשבוע שעבר לתלמידים מתשעה בתי ספר באור יהודה שענו על הקריטריונים במסגרת פרויקט "מחשב לכל ילד". מדובר בפרויקט שהינו יוזמה של אגף החינוך בעיריית אור יהודה ועמותת המפעל הלאומי לפיתוח חברתי ומשרד ראש הממשלה במטרה לדאוג לכך לספק מחשבים ביתיים למשפחות שבהם אין מחשב ביתי. במסגרת הפרויקט, אותם תלמידים מקבלים מחשב חדש כולל חיבור לאינטרנט ותמיכה טכנית, כל זאת כדי לרכוש מיומנויות שימוש במחשב ולדאוג לשוויון הזדמנויות.

 

התלמידים יעברו בשבועות הקרובים קורס בזום להכרת המחשב, וכן לתפעול תקלות, שימוש ביישומי אופיס וחיפוש מידע בסביבת האינטרנט. כמו כן, הם ילמדו להכין עבודות הגשה לבית הספר, ילמדו כיצד לגלוש באינטרנט בצורה בטוחה וכיצד לשמור על פרטיותם. את הפרויקט באגף החינוך מוביל אילן אביוב, רכז התקשוב.

 

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "תקופת הקורונה הגבירה את ההבנה של כולנו בצורך החיוני להימצאות של מחשב בכל בית ולכן גם השנה קידמנו את הפרויקט הכל כך חשוב הזה שמאפשר לעוד ועוד משפחות לקבל את המחשב הביתי ולהשתתף בקורסים שחיוניים כל כך כדי ליצור שוויון הזדמנויות בחינוך. ברכות לכל מי שעשה במלאכה להצלחת הפרויקט ובראשם דלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך, ואילן אביוב, רכז התקשוב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות