n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: "פורום האמנים" מקשט תחנות אוטובוס ברחבי העיר באמנות

אור יהודה: "פורום האמנים" מקשט תחנות אוטובוס ברחבי העיר באמנות

פורום אמני אור יהודה והסביבה סיכם שנה של פעילות משמעותית שכולל תערוכת פסיפס המביאה לידי ביטוי את שיתוף הפעולה המשמעותי שהתקיים ביניהם לאורך השנה. הפעילות מתקיימת באמצעות המחלקה לעסקים והחברה הכלכלית. ראש העיר, ליאת שוחט: "נמשיך להיות בית משמעותי לאומנים מהעיר ומהאזור וכמובן להטמיע את אומנות על כל גווניה במרחב הציבורי ובמוסדות העירוניים"

פורום האמנים
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

פורום אמני אור יהודה והסביבה מסכם שנה של פעילות משמעותית, כשבשיאו הם יצרו תערוכה משותפת, "תערוכת פסיפס" המביאה לידי ביטוי את שיתוף הפעולה המשמעותי שהתקיים ביניהם לאורך השנה. התערוכה מחברת אומנים מתחומים שונים לתוכן משותף וביחד עם יצרו יצירה עצמאית חדשה שקיבלה מקום של כבוד במרחב הציבורי והיא מוצגת החל מהשבוע האחרון על גבי תחנות האוטובוס בעיר. כמו כן, ניתן להתרשם מהתערוכה גם בגלריה הדיגיטלית שהוקמה לחברי הפורום ונמצאת באתר העירייה.

 במהלך השנה האחרונה קידמה המחלקה לעסקים בעירייה את פורום אומני אור יהודה והסביבה, שהקימה לפני שנתיים, במסגרתו נפגשו אחת לשבועיים 15 חברי הפורום ויצרו קהילת אומנים משפיעה הפועלת לפיתוח אומנותי, תרבותי, עסקי וקהילתי. חברי הפורום התגבשו לכדי קבוצה הפועלת בהפריה הדדית וקידמו שיתופי פעולה עם גורמים מוסדיים ועסקיים בעיר לצורך חשיפת הפעילות האומנותית עסקית שלהם.

 במסגרת פעילות המחלקה לעסקים ובשיתוף החברה הכלכלית לפיתוח אור יהודה התקיימה במהלך השנה האחרונה פעילותו של פורום אומני אור יהודה, בו חברים 15 אמנים מתחומים מגוונים: ציור, פיסול, מוסיקה, צילום, תכשיטנות, קרמיקה ועוד. הפורום התארח במשרדי ריג'ס אור יהודה, שהפכו מעבר למארחים גם לשותפים ובקרוב יקושטו המשרדים שלהם בתערוכת אומנות מתחלפת של המשתתפים בפורום. הפורום גובש במטרה להעניק לחבריו כלים לפיתוח מקצועי ואומנותי, לצד חשיפת והטמעת אומנות במרחב העירוני.

 חברי הפורום, שנפגשו אחת לשבועיים, עברו שנה משמעותית כקהילה של אומנים, יצרו והגשימו הזדמנויות אומנותיות, דרך שיתוף פעולה עם גורמים שונים בעיר, והפכו לחלק מהתרבות והכלכלה המקומית בעיר.  ליאת שוחט, ראש העיר, בירכה את חברי הפורום, לאחר ביצוע הפרויקט הראשון שלהם, קישוט תחנות האוטובוס ברחבי העיר באומנות שלהם: "אומנות זה כלי נהדר לייצר ערך מוסף, גם לאנשים וגם למרחב. נמשיך לקדם ולטפח את פורום האומנים ולהיות בית משמעותי לאומנים מהעיר ומהאזור וכמובן להטמיע את אומנות על כל גווניה במרחב הציבורי ובמוסדות העירוניים".

 

פורום האמנים פועל זו השנה השנייה ומנחה אותו מירב בן-אור, יוצרת רב תחומית, אוצרת אומנות ובעלת ניסיון רב בתחום זה. מירב מעניקה מהידע והניסיון הרב שלה בתחום לחברי הפורום ומובילה אותם במקצועיות רבה להגשמת המטרות שהציבו לעצמם. במהלך שנת הפעילות חברי הפורום קידמו שיתופי פעולה רבים עם אגפים ומחלקות בתוך העירייה ועם גורמים מחוצה לה כמו מגדלי הים התיכון ומרכז מורשת יהדות בבל הנמצאים בעיר, וכמובן משרדי ריג'ס שאירחו את הפורום. במסגרת שיתופי הפעולה שנרקמו, ייהנו תושבי העיר מכל הגילים, מתערוכות אומנות וערבי שירה, סדנאות אומנות וציור בסגנונות שונים, מפגשי וכיתות אומן ועוד. בימים אלו החלה ההרשמה לפורום האמנים לשנת 2022.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות