n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / "אור יהודה סומנה כמועמדת להיות אדומה, זאת לנוכח העליה בתחלואה בעיר"

"אור יהודה סומנה כמועמדת להיות אדומה, זאת לנוכח העליה בתחלואה בעיר"

בעירייה ובמשטרה חוששים כי אור יהודה תיהיה עיר אדומה, על המשתמע מכך, וזאת על רק העלייה המדאיגה במספר החולים בעיר. ראש העיר: "בעזרת שיתוף הפעולה של התושבים והעסקים נוכל להימנע מהגבלות"

אור יהודה
אור יהודה. צילום: דוברות העירייה

באור יהודה יש נכון להיום 121 חולים מאומתים, כאשר ב-3 היממות האחרונות נוספו 27 חולים חדשים. העירייה מתמקדת יחד עם המשטרה ופיקוד העורף בפעולות הסברה ואכיפה עד להחלת תכנית הרמזור ועושה הכול להימנע מהכרזה על העיר כעיר אדומה.

נכון לעכשיו טרם פורסם הצבע של כל עיר.

"אנחנו פועלים מזה מספר שבועות באופן ממוקד כדי להימנע מלהיות עיר אדומה", מציינת ראש העיר, ליאת שוחט. "לצערי הרב, כמות התחלואה בעיר גבוהה עדיין, אבל אין לי ספק שבעזרת שיתוף הפעולה של התושבים והעסקים נוכל להימנע מהגבלות משמעותיות שעלולות לפגוע הן בהורים, הן בתלמידים והן בעסקים ובכלכלה המקומית. אני מנצלת את ההזדמנות כדי לקרוא לתושבים שלנו להישמע להנחיות, להימנע מהתקהלויות חברתיות ומשפחתיות, שהן המקור המשמעותי ביותר להדבקה אצלנו בעיר, ולהקפיד על עטיית מסיכות, ריחוק חברתי והקפדה על היגיינה. יחד ננצח את הקורונה".

מהמשטרה נמסר: "אור יהודה סומנה כמועמדת להיות אדומה, זאת לנוכח העליה בתחלואה בעיר, המשטרה ממשיכה לפעול בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות ופיקוד העורף לצמצום התחלואה. בתוך כך, גם בימים אלה, ממשיכים מאמצי משטרת ישראל, בהובלת יחידת השיטור העירוני אור יהודה ובשיתוף נציגי הרשות המקומית ופיקוד העורף, בפעילות הסברה מאומצת לצד חלוקת מסיכות מגן ואכיפה. אנו שבים וקוראים לציבור להישמע להנחיות ולהימנע מהתקהלויות ו/או שהיה במרחב הציבורי בניגוד להנחיות אשר מטרתן – הצלת חיים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות