n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: נחנך "מועדון יחד" לקהילה האתיופית בעיר לצמצום פערים דיגיטליים

אור יהודה: נחנך "מועדון יחד" לקהילה האתיופית בעיר לצמצום פערים דיגיטליים

"מועדון יחד" שופץ בזכות שיתוף פעולה בין העירייה לחברת אורפק שציידה את המועדון במחשבים, בשולחנות, בשיפוץ המטבח ובעיצוב המקום. במועדון יועברו קורסים דיגיטליים למבוגרים ולצעירים

מועדון יחד
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

עיריית אור יהודה השלימה את שיפוצו של מבנה בית הידידות הוותיק שנקרא החל מעתה "מועדון יחד". מדובר במועדון ותיק בשכונת איילת השחר הממוקם ליד בית הכנסת החדש שישמש בית לקהילה לומדת. בחודשים האחרונים הוא עבר שיפוץ מסיבי בזכות שיתוף הפעולה בין עיריית אור יהודה לחברת אורפק שלקחה על עצמה בהתנדבות לצייד את המועדון במחשבים, בשולחנות, בשיפוץ המטבח, בעיצוב המקום ועוד.

 

המועדון ישמש את ילדי הקהילה האתיופית, אבל לא פחות חשוב מכך את האוכלוסייה הבוגרת, כל זאת לאפשר צמצום פערים דיגיטליים. הוא יופעל על ידי אגף החינוך בעירייה בראשות דלילה אשכנזי ויתקיימו בו קורסים מגוונים במחשבים, החל מקורסי בסיס ועד לקורסי תכנות שיועברו על ידי חברת אורפק והטכניון. הקשר שנוצר בין העירייה לבין חברת אורפק התקיים באמצעות תושבת השכונה, ליאה אקל שגייסה ליוזמה את חבר המועצה אבטמו אייאיו, ויחד הם הניעו עם אגף החינוך ולשכת ראש העיר את שיפוצו של המבנה.

 

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "זה לא מובן מאליו שחברת הייטק מתגייסת באופן כזה כדי לשפץ מהיסוד מבנה ציבור. אני שמחה שהמבנה הזה, שמצטרף למבני ציבור נוספים ברחבי העיר שעוברים שיפוץ, יאפשר להרבה יותר אנשים בקהילה, מבוגרים וצעירים כאחד, לקבל את הכלים הדיגיטליים שהם צריכים כדי להצליח. זו הזדמנות להודות לכל השותפים הרבים, לחבר המועצה אבטמו אייאיו, לחברת אורפק, לדלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך, לאדיס מהרטו מהאגף, ליואל לוי מהלשכה שלי ולתושבת ליאה אקל שאחראית על החיבור האסטרטגי הזה".

מועדון יחד
צילום: דוברות עיריית אור יהודה
מועדון יחד
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות