n
דף הבית / בקעת אונו / צרכנות בקעת אונו / החזר מס בגין תואר שני – בואו לקבל כסף מהמדינה

החזר מס בגין תואר שני – בואו לקבל כסף מהמדינה

סיימתם לימודי תואר שני לא מזמן? קודם כל נאחל לכם מזל טוב! מדובר על צעד משמעותי שעשוי לפתוח לכם לא מעט דלתות שעד כה היו סגורות בפניכם. אך מעבר ליוקרתיות של התואר השני, יש מספר הטבות שהמדינה מעניקה לכם – הטבות שיכולות להיות משמעותיות

החזר מס לתואר שני
צילום: FREEPIK

האם אתם יודעים שבתור בוגרי תואר שני, יש סיכוי טוב שמגיע לכם החזר מס מטעם המדינה? יכול להיות שזוהי הפעם הראשונה שאתם שומעים את זה, אך אתם לא צריכים לשפשף את העיניים – זוהי המציאות. המדינה החליטה שכל מי שסיים בהצלחה תואר שני יהיה זכאי לקבל החזר מס על מנת להתחיל את ההזדמנויות החדשות ברגל ימין.

אז איך תוכלו לממש את הזכאות? חשוב מאוד שתעשו זאת בצורה מבוקרת, כך שלא תמצאו את עצמכם הולכים לאיבוד סביב העניין הבירוקרטי. החזר מס בגין תואר שני לא צריך להיות מאוד מסובך, אך מצד שני אל תזלזלו בתהליך כי טעות אחת קטנה שלכם – ואתם עלולים עוד להיכנס אל תוך פלונטר שלא נגמר.

חברת החזרי מס – זכותך! תעשה כל מאמץ על מנת להפוך את החוויה כולה לכזאת שתהיה קצת יותר נעימה. כך שאתם תוכלו לקבל את החזר המס שמגיע לכם, מבלי שאתם תצטרכו להישאב אל תוך התהליך הארוך והמתיש הזה.

 

החזר מס בגין תואר שני – זה שווה את המאמץ?

יש כאלה שיגידו לכם כי אין מתנות בחינם, והם בהחלט צודקים – המדינה לא תחלק לכם מתנות ללא סיבה. אך תזכרו כי האינטרס של המדינה הוא שתלמדו, ככל שתלמדו כך המדינה תוכל לנצל את הידע ואת הכישורים שלכם. לכן את החזר המס אתם לא מקבלים בחינם, אתם מקבלים אחרי עבודה קשה מאוד.

האם שווה להגיש בקשה להחזר מס? באופן עקרוני כן! מדובר על החזר שמגיע לכם, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה למלא את הטפסים ולשלוח את כל המסמכים. מדובר על מאמץ קטן, ואם עדיין לא משוכנעים להתאמץ אז אפשר להשאיר את זה למומחים בתחום – חברת זכותך, שעליה ניתן לקרוא פה.

אם אתם מתקשים לבצע את התהליך באופן עצמאי, תמיד תוכלו להיעזר באנשי מקצוע או בחברות מקצועיות שזוהי כל מטרתם – לסייע לכם לבצע החזר מס כנדרש. כך שאתם תוכלו להמשיך בשגרת החיים שלכם, אך בו בזמן אתם גם תקבלו את החזר המס שמגיע לכם כבוגרי תואר שני.

 

לא משנה איזה תואר עשיתם – מגיע לכם החזר מס

לא מעט בוגרי תואר שני חושבים כי התואר שאותו הם עשו אינו מזכה אותם בהחזר מס, ולכן הם אפילו לא מגישים את הבקשה. כך אותם אנשים מפספסים את הזכאות שלהם להחזר מס, ובשלב מסוים הם יאבדו את הזכאות הזאת לחלוטין – וחבל שכך.

חשוב להדגיש כי החזר מס בגין תואר שני איננו קשור לנושא של התואר שאותו עשיתם, והוא ניתן לכם מעצמם העבודה שסיימתם תואר שני. אולי זה נשמע לכם מעט טוב מכדי שזה יהיה נכון, אך זוהי לגמרי המציאות. כך שלא משנה אם למדתם תואר שני במשך שנתיים או שלוש, אתם תהיו זכאים לקבל החזר מס.

כל מה שאתם צריכים לעשות בכדי לקבל החזר מס בגין לימודי תואר שני הוא להגיש את הטפסים ואת כל המסמכים בזמן הנדרש. לאחר מכן בתוך זמן קצר אתם כבר תוכלו לראות את הכסף בחשבון הבנק שלכם, הסכום יקבע בהתאם לכמות נקודות הזיכוי שיש ברשותכם – תוכלו לקבל מספר נקודות זיכוי בהתאם למספר רב של פרמטרים וקריטריונים.

 

סיימתם תואר שני בשנים האחרונות? עדיין לא מאוחר מידיי

אם סיימתם תואר שני לפני מספר שנים, יש סיכוי סביר כי עדיין לא אמור מידיי לבקש החזר מס בגין תואר שני. המדינה מאפשרת לכל מי שזכאי לקבל החזרי מס, להגיש בקשה כ-6 שנים לאחור. כך שאם סיימתם את התואר השני ב-6 השנים האחרונות, המדינה תאפשר לכם לקבל את החזר המס.

מדובר על סכומים שניתנים לכם רטרואקטיבית על כל התקופה, כך שלגמרי שווה לכם להתאמץ ולמצוא את כל המסמכים הנדרשים בכדי שתוכלו לקבל את הטבות המס. אם סיימתם תואר שני, ככל הנראה אתם מרוויחים לא מעט – וכאשר השכר עולה גם המס שאתם נדרשים לשלם יעלה.

כך שגם אם אתם לא בטוחים אם מגיע לכם החזר מס – תמיד תזכרו שאין לכם מה להפסיד. אם אתם תצליחו להגיש את החזר המס בזמן אתם תרוויחו סכומי כסף לא קטנים, ואם לא תצליחו להגיש את כל המסמכים בזמן – אתם תישארו בדיוק במצב שבו אתם נמצאים היום.

 

האם להגיש את הבקשה לבד או בעזרת חברה חיצונית?

לא מעט בוגרי תואר שני מוצאים את עצמם מתחבטים בשאלה – האם להגיש בקשת החזר מס בגין תואר שני לבד או עם איש מקצוע? לשאלה הזאת אין תשובה חד משמעית, שכן כל אחד יכול לעשות מה שנוח לו ומה שהוא רואה לנכון בהתאם למצב שבו הוא נמצא.

אך קחו בחשבון שאם אין לכם זמן וכוח להתעסק עם כל ההליך הבירוקרטי, חברת החזרי מס – זכותך! תוכל לסייע לכם בכל ההליך, ולדאוג כי תקבלו את החזר המס שמגיע לכם כבוגרי תואר שני. אתם לא תצטרכו לעשות שום פעולה, והעלות הכספית היא שולית.

אם אתם חושבים שיש לכם מספיק זמן להתמודד עם כל ההליכים הבירוקרטיים, אז תוכלו לבצע את כל ההליך בעצמכם. סך הכול מה שאמור להניע אתכם זה שתוכלו לקבל את החזר המס, אל תפספסו את ההזדמנות הזאת שאין אותה לעוד הרבה אנשים אחרים.

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ערכת TAKE IT WITH U של טלי אשכנזי. צלם אורי גרון

כל אחת צריכה קיט קטן של טלי אשכנזי

תפריט נגישות