n
דף הבית / צרכנות / מכשירים מנצחים חדשים למותג המוביל " נינג'ה"

מכשירים מנצחים חדשים למותג המוביל " נינג'ה"

חברת שריג אלקטריק, היבואנית הרשמית של המותג Ninja בישראל, השיקה אתמול (יום ד') את קולקציית המכשירים החדשה של המותג לשנת 2022

מכשיר נינג'ה סמארט ליד החדש. צילום יחצ (1) (1)
צילום: יחצ חול

מכשירים מנצחים חדשים למותג המוביל נינג'ה

חברת שריג אלקטריק, היבואנית הרשמית של המותג Ninja בישראל, השיקה אתמול (יום ד') את קולקציית המכשירים החדשה של המותג לשנת 2022. נינג'ה שעשה עלייה בשנת 2016, הצליח מאז לחדור לכל בית ישראלי ולשנות את כל מה שחשבנו על מוצרי חשמל למטבח. מאז השייקר המפורסם של המותג, נינג'ה הרחיבו את אפשרויות השימוש, ומליין מוצרי חשמל קטנים למטבח הם מספקים ליין רחב של מכשירים שמאגדים תחת מכשיר אחד אינסוף אפשרויות בישול, צלייה וטיגון, כשהקו המוביל הוא לאפשר בישול בריא, מהיר וטוב יותר. מקסימום תוצאות במינימום זמן ולכלוך. אחרי טירוף הנינג'ה גריל שמידיי חודש הוא ממשיך להיות המכשיר החשמלי הכי מבוקש בארץ, אתמול נחשפו שלושה מכשירים חדשים: תנור אובן טורבו MAX, נינג'ה סמארט-ליד ומכונת גלידה ביתית, כשלראשונה: כל מכשירי נינג'ה מהיבואן הרשמי מגיעים עם מסך תצוגה מתקדם בעברית.

 

קולקציית מכשירי נינג'ה החדשה:

  • תנור אובן טורבו MAX (דגם DT203) עם מסך תצוגה בעברית.

נינג'ה, המזוהה כמותג חדשני ופורץ דרך בעולם המטבח, מציע מכשיר חשמלי שיקל עלינו בעולמות האפייה והבישול וישנה את כל מה שידענו על יכולות התנור. מדובר בתנור אובן טורבו עם דיוק טמפרטורה של תנור מקצועי, הודות לטכנולוגיית פיזור האוויר המשולשת (Tri element convection), המאפשרת חימום מהיר תוך 90 שניות, צלייה מהירה יותר ב-40% וטיגון באוויר חם – עד 75% פחות שומן ללא צורך לסובב או להפוך את התבנית והמזון. תנור האובן החדש מאפשר בישול משולב ב 2 קומות בו זמנית להכנת ארוחה שלמה לכל המשפחה, כשגובה התבניות האידיאלי עבורכם יוצג על מסך התצוגה על פי התכנית שבחרתם. התנור אובן החדש של נינג'ה כולל 10 תוכניות בישול מגוונות המעניקות מענה לשלל צרכים ולתפריט משפחתי עשיר. תנור האובן חזק ועוצמתי (2400 וואט), בעל ביצועים מקצועיים ואופציות מרובות, כך שהוא מאגד תחת מכשיר אחד שימושים שונים של מספר מכשירי חשמל ובכך חוסך מקום רב במטבח. כמו כן, המכשיר החדש חוסך זמן בישול ומאפשר בישול בריא יותר. המכשיר בעל 10 תוכניות בישול חכמות בעברית עם אפשרות שליטה בטמפרטורה בזמן הבישול:

  • טיגון באוויר חם – למרקם הזהוב והקריספי עם מעט או ללא שמן וללא רגשות אשם, עד 75% פחות שומן.
  • צלייה 360 – צלייה בו-זמנית מכל הכיוונים של נתחים גדולים במיוחד, למשל, 5.5 ק"ג עוף הודו
  • צלייה – לצלייה והשחמה מושלמת עם פיזור חום אחיד
  • גריל – להכנת בשר, עופות, דגים ועוד
  • אפייה – לעוגות ועוגיות ופיצה בקוטר 30 ס"מ
  • ייבוש מזון – ליהנות מחטיפים טבעיים ,בריאים וטעימים וגם לשמור על הערכים התזונתיים
  • פיצה – אפייה של פיצה ביתית או מופשרת בצורה אחידה
  • טוסט – להכנת צנימים וטוסטים עד 9 פרוסות
  • בייגל – לקליית החלק העליון של מאפים שונים
  • חימום מחדש – חימום של מנות מוכנות ללא בישול יתר
  • שמירת חום – לשמירה על חום המזון עד כשעתיים מסיום התוכנית

מחיר השקה: 1390 ₪ , כולל חוברת מתכוני שף בעברית
1+1 שנות אחריות של שריג היבואן הרשמי

 

 

 

תנור אובן דיגיטלי גדול של המותג נינג'ה צילום יחצ (2)

צילום: יחצ חול

 

  • נינג'ה סמארט ליד (דגם OL553) עם מסך תצוגה בעברית.

מדובר במכשיר חשמלי חכם שבאמצעותו ניתן להכין ארוחה שלמה במכשיר אחד ולבחור בין 3 מצבי בישול – בישול בסיר לחץ, בישול בשילוב אדים, טיגון באוויר חם/בישול המאגדים 11 תוכניות מתקדמות תחת מכסה חכם אחד לתוצאות מהירות, עסיסיות וקריספיות במיוחד. בישול בשילוב אדים היא שיטת בישול ייחודית המשלבת אדים וגוף חימום בעוצמות משתנות, כך שהאדים מבטיחים עסיסיות ושמירת הטעמים ואילו גוף החימום ידאג לאקסטרה קריספיות מבחוץ. מעבר לזה, המצב של בישול בשילוב אדים מאפשר לשפר את תוצאות האפייה – למאפים מיוחדים, עוגות אווריריות יותר ואפילו לחמים עם קראסט, ממש כמו במאפייה. הנינג'ה סמארט-ליד החדש מעניק למשתמש חווית בישול מהירה יותר, בריאה יותר ושלמה יותר: מצב בישול בסיר לחץ:  בישול בלחץ מפחית את זמן הבישול ב 70% בהשוואה לבישול המסורתי ושומר על הערכים התזונתיים ועסיסיות המזון, סיר הלחץ מאובטח ב-  14 מנגנוני הגנה. במצב החדש, בישול בשילוב אדים, ניתן להכין ארוחה שלמה בפעולה אחת, במכשיר אחד, כפי שמפורט לעיל. ובמצב השלישי, טיגון באוויר חם/בישול, ניתן ליהנות ממנות עם 75% פחות שומן, בהשוואה לשיטות הטיגון המסורתיות. בנוסף הסמארט-ליד מאפשר אפילו להשתמש בו כגריל ביתי להכנת נתחי בשר, עוף ודגים. הנינג'ה סמארט ליד החדש, עם המכסה החכם המזהה את מצב הבישול ומציג על הצג את תוכניות הבישול הרלוונטיות, מתאים להכנת מגוון סוגי מאכלים ולהרחבת התפריט המשפחתי, כגון בשר, עוף, דגים, ירקות, קטניות, באנים, אורז, פסטה, מרק, פשטידות, מאפים ועוגות, צ'יפס, שניצל ועוד.


3 מצבי בישול עם 11 תוכניות אוטומטיות והכל תחת מכסה אחד חכם:

  1. מצב סיר לחץ – 70% מהיר יותר בהשוואה לשיטות בישול מסורתיות, המשלב תוכנית בישול עם 2 טמפ’ – לחץ גבוה ולחץ נמוך. לבישול מהיר להשגת רכות ושמירה על עסיסיות המזון בנוסף הסיר מאובטח ב-  14 מנגנוני הגנה.
  2. מצב בישול בשילוב אדים – טכנולוגיה ייחודית המאפשרת בישול משולב של אדים ואוויר חם במהירות לקבלת מזון עסיסי מבפנים ואקסטרה קריספי מבחוץ, המשלב 2 תוכניות:

 

  • טיגון באוויר חם בשילוב אדים – להוספת קריספיות ייחודית למזון טרי או קפוא בעזרת אוויר חם בשילוב אדים לתוצאות מושלמות בשילוב קראנצ' חיצוני.
  • אפייה בשילוב אדים – שילוב אדים להוספת לחות וקבלת עוגות אווריריות, מהר יותר ולחמים עם קראסט.
  1. מצב טיגון באוויר חם/ בישול – עד 75% פחות שמן בהשוואה לשיטות טיגון מסורתיות, המשלב 8 תוכניות:
  2. טיגון באוויר חם – לטיגון מזון עם מעט או ללא שמן בכלל
  3. גריל – לצריבה מהירה של המזון
  4. אפייה – להכנת מאפים, לחם ועוגות
  5. אידוי – לבישול בריא ושמירה על הערכים התזונתיים של המזון
  6. בישול איטי – עד 12 שעות בישול בטמפרטורה נמוכה
  7. בישול/צריבה – הכנת תבשילים באופן רגיל כמו בבישול מסורתי
  8. ייבוש מזון – להכנת חטיפי בריאות מירקות, פירות ובשר
  9. יוגורט – להכנת יוגורט ביתי

מחיר השקה: 1590 ₪

 

מכשיר נינג'ה סמארט ליד החדש. צילום יחצ (1) (1)

צילום: יחצ חול

 

 

  • מכונת גלידה NC303

במיוחד לחום הישראלי, מכונת גלידה ביתית עם יכולות מקצועיות, המציעה מגוון אפשרויות להכנת גלידה, סורבה, מילקשייק, סמודי בול, גלידת ג'לאטו בסגנון איטלקי – עם מגוון מרקמים לבחירה. מכונת הגלידה צפויה להיכנס בסוף חודש מאי לארץ.

 

מכונת גלידה חדשה של המותג NINJA. תיכנס לארץ רק בעוד חודשיים. צילום יחצ

צילום: יחצ חול

את מכשירי נינג'ה החדשים ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים
ובאתר "שריג אלקטריק" היבואן הרשמי

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-16 בשעה 12.20.50_d25fccf8

"אנחנו רוצים לתת לכולם הזדמנות לטעום"

תפריט נגישות