n
דף הבית / בת ים / בת ים עסקים מומלצים / כיצד לפרסם דירה להשכרה בצפון תל אביב שתעוף כמו לחמנייה חמה?

כיצד לפרסם דירה להשכרה בצפון תל אביב שתעוף כמו לחמנייה חמה?

כולנו יודעים שפרסום דירות להשכרה בצפון תל אביב הוא תהליך לא פשוט. אחרי הכול, מדובר בדירות יוקרה, שהשאיפה היא תמיד להשכיר ברווח מקסימלי ובמינימום זמן

Apartment-for-rent
צילום: shutterstock

בכדי לעשות זאת, חשוב שנלמד מעט על עולם השיווק, ועל הדרכים הנכונות להראות ללקוחות הפוטנציאליים שלנו, כי הנכס שאנחנו מציעים הוא החם ביותר בשוק.

 

איפה מפרסמים?

כיום, ישנם אינספור מקומות שבהם אתם יכולים לפרסם דירות להשכרה בצפון תל אביב. אתם יכולים לפנות לסוכן נדל"ן ולפרסם את הדירה בעיתונים השונים. עם זאת, אין ספק כי הדרך הטובה ביותר לפרסם דירות להשכרה היא באמצעות שיווק דירות באינטרנט.

כיום, קיימים אינספור לוחות נדל"ן חינמיים לחלוטין, שניתן לפרסם בהם מגוון בלתי-מוגבל של נכסים. לקוחות פוטנציאליים שמחפשים לשכור או לרכוש בתים לרוב פונים קודם כל ללוחות הנדל"ן באינטרנט: הם מספקים מידע רב על כל בית, מציגים תמונות או סיורים וירטואליים שמסייעים להם לחוות את הבית ואפשרות להתאים את החיפוש שלהם לצרכים האישיים שלהם, כך שיוכלו לאתר את הדירות הנכונות ביותר עבורם בקלות.

אתרים כמו varia.co.il הם כולם אתרים מצוינים שמתמקדים בתחום הנדל"ן, ומפרסמים דירות להשכרה בנאמנות ובצורה שנעימה לעין. בזכות זאת, לקוחות רבים פונים אליהם ברגע שהם מעוניינים לחפש דירות להשכרה בצפון תל אביב או בכל אזור אחר במדינה.

הנוכחות של המודעה שלכם באתרים אלו תסייע לאינספור לקוחות פוטנציאליים לאתר את הנכס שלכם תוך דקות, להתרשם ממנו לטובה וגם לפנות אליכם.

 

איך מפרסמים?

כשמגיעה העת לפרסם דירות להשכרה ברשת, כל סוחר, חברה או מוכרים בשטח, יודעים כי עליהם להציג את המוצר שלהם בצורה האטרקטיבית והמפורטת ביותר.

לכן, חשוב שראשית כל תדאגו לצלם את הדירה באופן יסודי. תמונות, סרטונים וסיורים וירטואליים איכותיים, מעניקים לקונים הפוטנציאליים שקיפות מלאה של החלל שאתם מנסים למכור: גודל הבית, המעברים, הקימורים, התקרות, הרצפות, החלונות, המטבח והשירותים – כולם מעניינים אותם מאוד. לכל דייר פוטנציאלי ישנם צרכים שונים שהוא מחפש כשהוא בודק דירות להשכרה, לכן אין לדעת מה מוכר ומה שובר עסקה עבורו.
מסיבה זו, השתדלו להיות מפורטים ככל האפשר: ערכו סיורים וירטואליים בבית, צלמו כמה שיותר תמונות ונסו לכלול גם סרטונים איכותיים, שמעידים על גודל הבית ותוכנו. אם אתם משאירים רהיטים מסוימים בבית, דאגו לצלם גם אותם.

בנוסף, חשוב שתשקיעו במלל שאתם מוסיפים לתמונות בעת פרסום דירות להשכרה בצפון תל אביב. תמונה אמנם שווה 1,000 מילים, אך הן לא בהכרח יכילו את כל המילים שהלקוחות שלכם מחפשים.

ישנם פרטים שכל שוכר חכם יחפש כגון גודל הדירה במ"ר, המיקום, יתרונות המיקום והשכונה, כמות המזגנים בדירה, יש/אין מעלית, רהיטים שנשארים במידה ויש, אם יש דוד שמש או חשמל, אם יש ממד או מקלט, אם חידשתם ושיפצתם את הדירה או שיש לערוך בה מספר שיפוצים. ככל שתפרטו יותר מידע, כך לקונים הפוטנציאליים שלכם יהיה פשוט יותר להעריך אם הבית אכן מתאים להם, וכדאי להם לפנות אליכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ביוטי קליניק צילום יחצ

ביוטי קליניק מתרחבת: רשת מרפאות האסתטיקה מבית סופר-פארם משיקה מרפאה שישית בבת ים

תפריט נגישות