n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / בת ים: שתי תלמידות זכו בתחרות בניית אתרים

בת ים: שתי תלמידות זכו בתחרות בניית אתרים

ניקול ומעיין, תלמידות כיתה ח' בחט"ב חשמונאים, בנו את האתר שזכה במקום הראשון במחוז מרכז

מעיין קרקו ניקול ראוש- צילום פרטי

כשמעיין קרקו וניקול ראינש- תלמידות חט"ב חשמונאים בבת ים העולות לכיתה ט', קיבלו את האתגר וניגשו לתחרות בניית האתרים, הם לא חשבו שהאתגר יהיה גדול אף יותר בגלל מגבלות הקורונה.

התלמידות שנבחרו לתכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" של עמותת "כל ישראל חברים", החליטו לבנות אתר למדענית- ד"ר תמר זהרי, החוקרת את העולם המופלא המסתתר במי הכנרת. על מחקר זה אף זכתה זהרי, בפרס בינלאומי.

התלמידות החרוצות, עמלו ימים כלילות, שעות על גבי שעות יחד עם רכז "סודקות" בחט"ב חשמונאים, אשר אזולאי, שנאלץ להדריך את הבנות מרחוק, אך זה לא הוריד כלל מהמוטיבציה או הרצון לנצח בתחרות.

ההפך הוא הנכון, אזולאי, החליט לתת ערך מוסף לעבודה על האתר ודאג למפגש יוצא דופן בין התלמידות לבין החוקרת עצמה, שאירחה את הבנות בצורה מדהימה, נתנה להן סקירה מלאה על המחקר שלה, הרעיפה עליהן מחמאות ואיחלה להן בהצלחה.

אזולאי: "הזכייה הפעם מרגשת במיוחד בשל העובדה שעבדנו בתנאי הלמידה מרחוק וללא עזרת מנטוריות מהתעשייה כפי שנהוג בדרך כלל"

"כשהבנות קיבלו את הבשורה על הזכייה, הן קפצו מאושר. האבא של אחת הבנות התקשר אלי וסיפר שהוא ממש נבהל וכמעט עשה תאונה, כי הילדה שלו פתאום התחילה לצרוח כשגילתה שהיא ניצחה בתחרות בזמן שהם היו בנסיעה".

"אני כל כך שמח בשבילן, אני מאמין בהן ויודע שתהיה להן הצלחה גדולה בעתיד. חשוב לנו לתת להן את התחושה וההבנה שהן מסוגלות. לי בתור בת ימי, חשוב מאוד לחזק את הבנות שידעו שהן יכולות להשיג הכל ואין לי ספק שיהיה להן עתיד מוצלח באקדמיה".

מעיין קרקו וניקול ראוש יחד עם דוקטור תמר זהרי- צילום פרטי

מעיין קרקו וניקול ראינש יחד עם דוקטור תמר זהרי- צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-25 at 17.05.58_fc7c6cb1

בת ים: גבר במצב קשה בעקבות מכת חום

תפריט נגישות