n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / חדשות חמות / הבוקר צפויים פקקי ענק בעקבות "יום שיבוש לאומי"

הבוקר צפויים פקקי ענק בעקבות "יום שיבוש לאומי"

החל משעות הבוקר המוקדמות (רביעי) צפויים פקקי ענק בכל רחבי הארץ ובעיקר בגוש דן. המוחים כנגד הרפורמה המשפטית, הודיעו כי בכוונתם לחסום כבישים ראשיים, מהלך שישפיע על כל הערים בגוש דן

כביש תנועה מכוניות פקק צילום עמותת אור ירוק

בהודעת משטרת ישראל נמסר כי החל מהשעה 07:45 (רביעי), ייחסמו לתנועה העליות והירידות במחלף השלום לשני הכיוונים. עקב החסימות הצפויות, יתכנו עומסי תנועה גדולים ברחבי גוש דן שישפיעו על כל הערים מסביב לתל אביב.

המוחים עצמם אומנם הודיעו כי יתחילו את הפגנות המחאה רק בשעה 07:30, אך כבר לפנות בוקר בסביבות השעה 04:00, נצפו משאיות ראשונות שחוסמות נתיבים ראשיים בתל אביב.

אמש התקבלו ידיעות על כך שהוצע לבעלי משאיות על ידי מארגני המחאה, סכומי כסף גבוהים במיוחד (אלפי שקלים) בתמורה לכך שיגיעו עם המשאית ויחסמו כבישים ראשיים.

ל"גל גפן" אף הגיע צילום מסך מקבוצת ווטסאפ של נהגי הובלות ובה נכתב: "דרושות משאיות לחסימת כבישים בתל אביב, בכל גודל ובכל צורה. המשאית לא זזה מהמקום מ-6 בבוקר ועד הלילה תמורת 2600 ₪". התגובות באותה הקבוצה היו מעורבות וחלקם קראו לא להיענות לקריאה ולא "לבגוד בעם תמורת שום כסף שבעולם" כך אחד המגיבים

ווטסאפ חסימת כבישים משאיות צילום מסך

בנוסף לאירועים וההפגנות עליהם הודיעו מארגני המחאה לציבור ולתקשורת, מתוכננים עוד עשרות אירועי מחאה נוספים במטרה להצדיק את השם "יום שיבוש לאומי" אותו נתנו לאירוע ההמוני.

יום השיבוש הלאומי, אמור להסתיים בשעות הערב עם הפגנות ענק בירושלים ובתל אביב, אך לא מן הנמנע כי הוא יימשך אל תוך הלילה. ובשורה התחתונה: מי שלא חייב להתניע ולהגיע עם הרכב אל מקום העבודה או אל כל מקום אחר בגוש דן, שיישאר בבית או יילך ברגל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום: המסלול האקדמי המכללה למינהל

המכללה לא גינתה: ״במהלך הצפירה סטודנטיות ערביות צילמו אותנו וצחקו עלינו״

תפריט נגישות