n

הראשון של ראשון

התואר הראשון של העונה הלך אל אלופת המדינה בכדוריד, נשות מכבי ראשון לציון

יש גביע! צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
צילום: הדר ואן קולא- איגוד הכדוריד

הדרבי הראשון של העונה בכדוריד הנשים, היה גם משחק הגמר הראשון של העונה כשקבוצות מכבי ראשון לציון והפועל ראשון לציון נפגשו למשחק המכריע בגביע הליגה על שם רונית שטייגר ז"ל, שוערת נבחרת ישראל לשעבר שהלכה לעולמה בחודש יוני.

המשחק היה אומנם צמוד לכל אורכו, אך עם יתרון קטן של מכבי שנשמר ברוב שלבי המשחק ועד לסיום. עמית איזק ביכולת נפלאה, הובילה את מכבי ליתרון 10:6 במהלך המחצית הראשונה, אך הפועל חזרה מצוין מפסק זמן של אמיתי דיין והצליחה לאזן ל- 13:13 לפני שהמחצית הסתיימה בתוצאה 15:13 למכבי. ההפרש הקטן נשמר לאורך כל המחצית השנייה כשהפועל לא מצליחה להשיג ולאזן ומנגד מכבי לא מצליחה לברוח ליתרון של יותר משלושה שערים. בסופו של דבר, ניצחה מכבי בצדק והקפטנית ניצן דונאי, הניפה את הגביע הראשון של העונה.

בגזרת הגברים, הפועל ראשון לציון ניצלה מהפסד ביום שני האחרון כששיחקה מול חולון. דקה לסיום התוצאה הייתה 29:27 לחולון, צייטלר כבש וצמצם את ההפרש לשער אחד ומיד אחריו פסיץ כבש את שער השוויון ממש עם שריקת הסיום אחרי שחולון נכשלה בהתקפה קודמת. צייטלר הצטיין עם 9 שערים, נדב כהן הוסיף 5, סורקיס, סלש ובואישיץ 3 כל אחד, גררה ופסיץ 2 כל אחד, דמירוביץ 1.

מכבי ראשון לציון אירחה במגרשה את הפועל קריית אונו ולה זה הלך קל יותר עם ניצחון 34:25. האלופה שיחקה בלי כמה שחקני מפתח, אך החבר'ה הצעירים עשו את העבודה והובילו את הקבוצה לניצחון. כבשו: ניב שמן 6 (במאה אחוזי הבקעה), ירמי סידי וברנקו קנקרש 5 כל אחד, רותם סגל ונדב ניזרי 4 כל אחד, ניב צורף, איתי שלמא ודור קלדרון 3 כל אחד, פולג אסייג 1. ניב פישלוביץ הצטיין עם 14 עצירות ב-43 אחוזים במחזור הקרוב ביום שישי, תצא מכבי למשחק חוץ בחולון והפועל למשחק חוץ בנס ציונה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ludmilag

בספרינט אל הניצחון

תפריט נגישות