n
דף הבית / חדשות בת-ים / שנה עם שיא של תאונות קשות בחולון, בת ים וראשון לציון

שנה עם שיא של תאונות קשות בחולון, בת ים וראשון לציון

שנת 2023: שיא של עשור בתאונות הדרכים החמורות. בחולון בת ים וראשון לציון התרחשו למעלה מ-1,100 תאונות קשות בשנה הזו מהן למעלה מ-100 תאונות עם הרוג אחד לפחות

11
צילום ארכיון: אור ירוק

2,712 תאונות דרכים חמורות אירעו בשנת 2023, שיא של עשור בתאונות הדרכים החמורות, כך עולה מנתוני עמותת אור ירוק המבוססים על נתוני הלמ"ס. תאונות דרכים חמורות הן תאונות דרכים קטלניות (לפחות הרוג אחד) ותאונות דרכים קשות אשר חומרת הפגיעות הן כאלה אשר עלולות לגרום לנזק בלתי הפוך וכוללות איתן שיקום ארוך וקשה

50 תאונות דרכים חמורות (קטלניות וקשות) אירעו בראשון לציון בשנת 2023. בעשור האחרון אירעו בעיר 479 תאונות דרכים חמורות, מהן 46 תאונות קטלניות (הרוג אחד לפחות) ו-433 תאונות דרכים קשות.

48 תאונות דרכים חמורות (קטלניות וקשות) אירעו בבת ים בשנת 2023. בעשור האחרון אירעו בעיר 295 תאונות דרכים חמורות, מהן 27 תאונות קטלניות (הרוג אחד לפחות) ו-268 תאונות דרכים קשות.

47 תאונות דרכים חמורות (קטלניות וקשות) אירעו בחולון בשנת 2023. בעשור האחרון אירעו בעיר 353 תאונות דרכים חמורות, מהן 36 תאונות קטלניות (הרוג אחד לפחות) ו-317 תאונות דרכים קשות.

שלושת הערים השכנות, נמצאות בעשירייה הראשונה של הערים עם כמות התאונות הגבוהה ביותר בשנה החולפת. עוד ברשימה המפוקפקת: תל אביב, ירושלים, אשדוד, רמת גן, באר שבע, פתח תקווה וחיפה.

עו"ד יניב יעקב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "המגמה בעולם הבטיחות היא לבחון גם תאונות קטלניות עם הרוגים וגם תאונות קשות אשר הנזק בהן הוא בלתי הפיך. תאונות הדרכים הן מכת מדינה אשר גורמות לסבל רב גם לנפגעים עצמם וגם לבני המשפחה הסובבים אותם. לעיתים ההבדל בין הרוג לפצוע קשה הוא כחוט השערה ולכן יש לבחון את הנתונים גם בהיבט הזה.

הנתונים מראים כי שנת 2023 מהווה כשלון גדול של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים שלא רק שלא הצליח להוריד את מספר התאונות החמורות אלא זו שנה שבה נרשם הנתון הקשה ביותר בעשור האחרון. לדאבון ליבנו, שנת 2024 ממשיכה את קודמתה והשינוי המיוחל לא נראה באופק. ראשות וראשי הערים והמועצות חייבים לקחת אחריות ולטפל גם בבטיחות בדרכים בערים כדי להוביל לשיפור מצב הבטיחות ולצמצם את מספר תאונות הדרכים החמורות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-06-25 at 12.12.09_13e08dec

תושב ראשון לציון חשוד בהפעלת מעבדת סמים ענקית

תפריט נגישות