n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: שני פצועים מאבנים בהפגנה נגד נתניהו

ראשון לציון: שני פצועים מאבנים בהפגנה נגד נתניהו

בהפגנה שנערכה במוצאי שבת על גשר ראשונים בראשון לציון, נפצעו שני מפגינים מזריקות אבנים, אחד מהם אף דימם בצורה חמורה מראשו. המשטרה עצרה אב ובנו תושבי ראשון לציון שנחקרו ונכלאו

דגל מחאה הפגנה צילום אורן נגבי
צילום ארכיון: אורן נגבי

ארגון "קריים מיניסטר" המקיים הפגנות מידי מוצאי שבת כנגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, קיים הפגנה כזאת גם אמש בגשר ראשונים, אך הפעם היא הסתיימה בדם.

על פי עדויות, רכב ובו מספר צעירים עצר בקרבת המפגינים והחל ליידות אבנים לעברם. המפגינים הניסו את הצעירים בעזרת מוטות הדגלים שהיו ברשותם, אך אלו חזרו שוב ובפעם השנייה גם פצעו שניים מהמוחים על הגשר, גברים בשנות השישים לחייהם אשר אחד מהם החל לדמם מראשו. שני הפצועים פונו אל בית החולים אסף הרופא ומצבם הוגדר קל.

השר לביטחון פנים- עמר בר לב, התייחס לאירוע ואמר: "הקלות בה ביריונים מרשים לעצמם לזרוק אבנים על מפגינים, מעידה לאיזה תהום התדרדר השיח הפוליטי ומהווה פגיעה קשה בדמוקרטיה. מדובר באירוע חמור ביותר. אבנים עלולות להרוג, והשלכתן היא מעשה טרור. כשר לביטחון הפנים אני מחויב למאבק באלימות הזו, ולכן הנחיתי לתת לחקירת המקרה עדיפות. המשטרה תגיע לזורקי האבנים ותמצה איתם את הדין".

המשטרה אכן פתחה בחקירה מואצת והצליחה לזהות את החשודים- אב ובנו הקטין בן ה-16, תושבי ראשון לציון. הם נחקרו ונכלאו ובכוונת המשטרה להביאם הבוקר (ראשון) לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות