n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון לקחה חלק בפודקאסט בין דורי

ראשון לציון לקחה חלק בפודקאסט בין דורי

הכירו את הפודקאסט שמפגיש בין שורדי שואה לצעירות וצעירים תושבי העיר

WhatsApp Image 2024-06-10 at 14.23.06_c4c50bb8

בשבוע שעבר הגיע לסיומו פרויקט מרגש במיוחד: שורדות ושורדי שואה נפגשו עם צעירי העיר למפגש האחרון של מיזם "שלייקעס" – פודקאסט המחבר בין ניצולי השואה לצעירי הדור הבא, במטרה להנחיל את המורשת ולהנציח את סיפורי חייהם שהולכים ומתמעטים.

הפודקאסט הינו פרי שיתוף פעולה בין סטודנטיות מבאר שבע לאגף הצעירים בסוכנות היהודית. עיריית ראשון לציון, באמצעות מינהל לשילוב חברתי ומרכז הצעירים, שמחה לקחת חלק במיזם ויצרה חיבור מרגש בין שורדי השואה לבין צעירות וצעירים, תושבי העיר, בשילוב מנחות כתיבה אשר דאגו לתיעוד ולהכנת התוכן.

WhatsApp Image 2024-06-10 at 14.23.06_75022478

במהלך הפודקאסט, שיתפו שורדי השואה בסיפורים הקשים מנקודת מבט מרגשת של ניצחון וגבורה, ושימשו השראה עבור הצעירים שקיבלו הזדמנות להיחשף לחוויות ההישרדות האישיות מגוף ראשון.

את הפודקאסטים ניתן לשמוע בספוטיפיי: https://open.spotify.com/show/6W9fB2m8aEYXE6iFvvtNPY

ראש העירייה, רז קינסטליך: "במיוחד בעת הזו, חשוב לדאוג שזוועות השואה, לצד סיפורי הגבורה, לא יישכחו לעולם. אני מברך על היוזמה הנהדרת שמטרתה לקרב בין שורדות ושורדי השואה לבין דור ההמשך. קשר כזה, מטיבו, הוא תמיד דו כיווני ומשאיר חותם על שני הצדדים".

WhatsApp Image 2024-06-10 at 14.23.07_feebc18c

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

המשטרה תפסה גנב תכשיטים סדרתי תושב חולון

תפריט נגישות