n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תושב ראשון לציון איים על גרושתו ובתה " אני אשחט את אתכן"

תושב ראשון לציון איים על גרושתו ובתה " אני אשחט את אתכן"

תושב ראשון לציון מואשם שתקף מספר פעמים את גרושתו, ביתה ושכניו ואיים על חייהם.

אגרוף
צילום: pixabay

משטרת ישראל הגישה בתחילת השבוע כתב אישום נגד תושב ראשון לציון שתקף מספר פעמים את גרושתו, כאשר היה תחת השפעת אלכוהול.

הנאשם לפי כתב האישום הגיע לביתה של גרושתו תחת השפעת אלכוהול, נכנס לביתה כי חשד שגרושתו מנהלת רומן עם גבר אחר, המתלוננת שניסתה לדחוף אותו אל מחוץ לדירה הותקפה ע"י הנאשם באגרופים לפניה וכתוצאה מכך התנפחו שתי עיניה.

בפעם נוספת חזר הנאשם הביתה תחת השפעת אלכוהול כאשר בביתו היו גרושתו וזוג שכניו בעל ואישה, ויכוח החל בין הנאשם לשכנו. המתלוננת ביקשה להפסיק את הוויכוח והנאשם שפך על ראשה בקבוק קולה והניף ידו להכות אותה, למזלה היה שם השכן שתפס בידו והנאשם נפל, ביתה של המתלוננת בת ה-12 אמרה לנאשם כי היא תזמין משטרה ובתגובה הוא השיב: " אני אשחט את כולם"

באישום נוסף שקרה לפני כשנה סיפרה המתלוננת כי סמוך לחצות כשנכנסה לישון עם הנאשם שעוד היה בעלה, הוא תקף אותה באגרופים בפניה כשהיה שוב תחת השפעת אלכוהול, ביתה ששמעה את הצעקות נכנסה לחדר השינה והצליחה לחלץ את אמה.

בתחילת השבוע הגישה המשטרה כתב אישום עם ארבע סעיפים של תקיפה ואיומים במועדים שונים שביצע הנאשם , תקיפה הגורמת חבלה ממש. המשטרה מבקשת מאסר בפועל.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות