n תושבי ראשון לציון במקום ה-7 בהזמנת חבילות מחו"ל | גל גפן
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תושבי ראשון לציון במקום ה-7 בהזמנת חבילות מחו"ל

תושבי ראשון לציון במקום ה-7 בהזמנת חבילות מחו"ל

תושבי העיר הזמינו למעלה משני מיליון חבילות במהלך שנת 2020, ממוצע של 8 חבילות לתושב!

מרכז הסחר המקוון דואר ישראל – צילום -דוברות דואר
מרכז הסחר המקוון דואר ישראל - צילום -דוברות דואר

ראשון לציון  היא העיר המדורגת במקום ה-7 בישראל, בהזמנת חבילות מחו"ל ביחס לגודל האוכלוסיה – כך עולה מנתוני חברת  דואר ישראל לסיכום שנת 2020.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של גל גפן

  יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "גל גפן" Joffe.dana@gmail.com


מנתוני הדואר עולה, כי תושבי ראשון לציון  הזמינו בשנת 2020 כ-2.07 מיליון  חבילות, כאשר כל תושב הזמין בממוצע 8.2  חבילות השנה. בשנה שעברה ראשון לציון דורגה במקום ה- 12 בדירוג עשרים הערים אשר הזמינו הכי הרבה חבילות פר נפש. מי שמוליכה את טבלת ההזמנות גם השנה, היא העיר תל אביב עם 4.7 מיליון חבילות בשנה שחלפה.

מנתוני "דוח הסחר המקוון של דואר ישראל" לשנת 2020 עולה, כי בשנה החולפת נמסרו בישראל כ-50 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל, ירידה של 26.4% בכמות, מול כ-68 מיליון חבילות מחו"ל שנמסרו בשנת 2019.

מסקר עדכני שנערך בינואר 2021 על ידי מכון "שילוב "I2R עבור חברת דואר ישראל במדגם ארצי מייצג בקרב האוכלוסיה היהודית הבוגרת, שקנתה בשנה האחרונה ברשת (לא כולל מוצרי מזון והזמנת אוכל במשלוחים), עולה כי אתר הקניות הבינלאומי הפופולארי בקרב ישראליים הוא עלי אקספרס (60%), במקום השני, ולראשונה בדירוג אתר הקניות SHEIN הסיני (30%) ואחריהם (29%) ebay ואמזון (21%)

מסקר מכון "שילוב "I2R עולה, כי אתר הקניות הישראלי הפופולארי בקרב ישראליים הוא סופר פארם (24%). אחריו: טרמינל X עם 18%,  עזריאלי קום (15%), וואלה שופס (13%) וקסטרו (11%).

עוד עולה מהסקר ומנתוני דואר ישראל, כי הקטגוריה המובילה בקניות ברשת (באתרים בארץ/חו"ל) בשנת 2020 היתה ביגוד (73%). קטגוריות נוספות היו הנעלה (41%), קוסמטיקה, בישום ואיפור (35%), מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לבית (35%), גאדג'טים (33%), כלי בית (32%), סמארטפונים ואביזרים לטלפון (32%) ואביזרים וקישוטים לבית (31%) .

דני גולדשטיין, מנכ"ל חברת דואר ישראל, אמר: "בשנים האחרונות הפך דואר ישראל לשחקן משמעותי בשוק הסחר המקוון שתורם רבות להורדת יוקר המחיה בישראל.

בשנת 2020 הקניות ברשת הפכו לאמצעי המרכזי לביצוע קניות, בעקבות הקורונה, סגירת השמיים לטיסות לחו"ל וסגירת הקניונים בארץ. אנו ממשיכים לפעול לשיפור חווית הלקוח ולצמצום זמני ההמתנה ביחידות הדואר באמצעות שירות זימון תורים מראש, והנגשת יותר מידע במערכות הדיגיטל של החברה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל joffe.dana@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

נהיגת נשים צילום עמותת אור ירוק

ראשון לציון: זאת עובדה- נשים נוהגות יותר טוב