n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: "תאונת דרכים אחת שינתה הכל ואני לא מאמינה שזו הדרך שהיית צריך ללכת"

ראשל"צ: "תאונת דרכים אחת שינתה הכל ואני לא מאמינה שזו הדרך שהיית צריך ללכת"

הדוברת בכותרת היא אור ישי, בתו של צמח שנהרג בתאונת דרכים בצומת ההסתדרות בראשון לציון ביום חמישי האחרון

צמח ישי צילום פרטי
צמח ישי ז"ל- צילום פרטי

על פי בוחני התנועה של המשטרה, צמח ישי בן ה-51, מנהל מחסן חלפים, נהרג מפגיעת אופנוע בעת שחצה במעבר חציה. רוכב האופנוע, תושב העיר בן 18, נפגע באורח קל ומאושפז בבית חולים.

אור, בתו בת ה-23, סיפרה לגל גפן: "אבא שלי יצא להליכת ערב שממנה לא חזר. הוא היה בריא כמו שור, זה כל כך אירוני, תאונה אחת סיימה חיים שלמים".

אנשים לא מפסיקים להגיע לשבעה ולספר מה הוא היה עבורם. לאחרונה אבא החל לנהל אורח חיים בריא, לקח קואצ׳ר וביקש להיכנס לכושר. זה התחיל בהליכות קלילות במסלול שעשה עם אמא שלי מסביב לשכונה.

בחמישי האחרון הוא היה אמור לצאת לקניות, אבל הוא הקדים אותן כדי שיוכל לצאת לצעידה. אבי צעד במסלול הקבוע שלו. זו טרגדיה נוראית. אסון. רק לפני חודש אחותי התארסה וכל כך שמחנו. זה פשוט לא נתפס".

יממה לאחר מותו כתבה אור פוסט מרגש: "אני כותבת וכל העיניים שלי מלאות בדמעות. הלילה הראשון בלעדייך היה בכנות הלילה הכי נוראי בחיי. אני לא מאמינה שאתה לא פה, לא רוצה להאמין. למה אבא שלי? למה דווקא אבא שלי? למה באמצע החיים? תאונת דרכים אחת שינתה הכל ואני לא מאמינה שזו הדרך שהיית צריך ללכת! אני לא מקבלת את זה!!

בא לי עוד רגע אחרון איתך… רגע אחרון להיפרד כי לא הספקתי. להגיד לך כמה שאתה כל העולם שלי, לחבק אותך ולאהוב אותך. בא לי שתגרום לי להיות חזקה כי אני נשברת בלי סוף. אני מנסה לחזק את אמא, מנסה לחזק את אחים שלי ואת עצמי. זה כל כך קשה לדמיין כל רגע בחיים שלי כשאתה לא בו.

אבא, תודה על כל דבר בחיים שעשית בשבילי. אני לא יודעת מה הייתי עושה אם לא היית מלווה אותי בהכל. תודה שגרמת לי לעבוד קשה כדי להשיג את החלומות שלי, תודה שתמיד האמנת בי. אני מי שאני היום בזכותך.

אני מבטיחה להנציח אותך בכל דרך אפשרית, אני מבטיחה ללכת לבקר בקבר שלך בכל הזדמנות שתהיה לי ולדבר איתך ולספר לך על כל הדברים שאני הולכת לעבור בחיים בלעדייך. אני מקווה שאצליח יום אחד לחיות לצד הכאב.

מקווה שאנחנו נשתקם ונחזור להיות המשפחה המושלמת שהיינו, כי זה נראה שהכל מתפרק ומאבד את הצורה בלעדייך. אין לך תחליף ולעולם לא יהיה, המקום שלך בלב שלי יישמר לעד. אוהבת אותך ברמות שזה כואב. אור הבת שלך".

  צמח ואור ישי צילום פרטי

אור עם אביה צמח ז"ל- צילום פרטי

כ-300 אנשים השתתפו בהלווייתו של צמח שהשאיר אחריו אישה ושלושה ילדים: דניאל בת 24, אור 23 ואלירז 19.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. נורא.. אדם אהוב ומבורך. עזר לי מאוד בכול פעם מבלי לבקש הוא היה בא. הלוואי והיו עוד אנשים כמוהו, אין לו מחליף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות