n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: האם אוכל לחתולים הוא חמץ?

ראשל"צ: האם אוכל לחתולים הוא חמץ?

סערה בעיר בעקבות אי מכירת מזון לחתולים בחג הפסח בשופרסל

שופרסל- צילום גל גפן
שופרסל ברניצקי- צילום: מערכת גל גפן

חג הפסח מביא עימו בכל שנה את נושא מכירת ה"חמץ" ברשתות השיווק בבתי החולים ועוד בשבעת ימי החג, פוסט שהעלה תושב העיר עורר סערה ותגובות רבות בעקבות מזון חתולים שלא נמכר ברשת שופרסל בעיר שברחוב ברניצקי.

התושב העלה פוסט אשר נכתב בו "סניף שופרסל ברניצקי בראשון לציון, מזון לחתולים מוסתר מאחורי ניילונים ולא עובר בקופה. לדברי צוות הסניף מכיוון שזה לא כשר לפסח, הנסיונות להסביר שהחתול עבר ברית מילה וגוייר כהלכה לא עזרו".

התגובות לפוסט היו רבות, בעד ונגד "הכפייה הזאת פשוט חולנית" כתבה תושבת העיר, תושב נוסף כתב " ואנחנו שופטים שלטונות אפלים כמו באיראן… אם זה היה תלוי במוסדות הדתיים, היינו איראן של יהודים… איכסססססס.. די לכפייה! כן להפרדת דת ומדינה!!! סורה חושך,הלאה שחור". ותושב נוסף כתב " ומה יאכל החתול המסכן?" מצות?

מנגד כתבו תושבים " בכל רשת שמכבדת את עצמה בחג הפסח מה שחמץ נחסם אוטומטית למכירה" ותושבת נוספת כתבה "אם הסתירו מוצר אז למה אתה מתעקש בכוח להוציא אותו? לך לחנות אחרת, למה להפריע לחנות ששומרת על כשרות? אנשים באים לחנויות כשרות בהמוניהם, למה להרוס?"

מרשת שופרסל נמסר בתגובה : ״שופרסל פועלת על פי הוראות הדין״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. אוי במה אתם מתעסקים שתהיו לי בריאים

  2. מה אתם רוצים ששופרסל לא תשמור על החוק?
    חמץ זה חמץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות