n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: דניאל הטרנסג'נדרית רוצה להגשים את חלום חייה ולהפוך לאם

ראשל"צ: דניאל הטרנסג'נדרית רוצה להגשים את חלום חייה ולהפוך לאם

דניאל חלפון, 33, טרנסג'נדרית שנמצאת בזוגיות עם בן זוגה כמעט שנתיים ולאחר שבשנה האחרונה סיימה את הניתוחים עליהם חלמה, יוצאת למטרה הבאה: להיות אמא

רוצים להיות הורים. דניאל ובן זוגה
רוצים להיות הורים. דניאל ובן זוגה

דניאל חלפון (33) נולדה בשם משה, הוריה התחתנו בגלל הכניסה להיריון לא מתוכנן, ונפרדו כעבור שנתיים, את אביו ראה משה רק בסופי שבוע, ובבית גדל עם משפחתו שכללה: אימא, סבא, סבתא ודודה, כשאת אביו ראה בימי שישי ולא היה איתו קשר משמעותי.

כשדניאל חושבת על עצמה בילדותה היא לא מצליחה לראות דבר המרמז להפיכתה לטרנסג'נדרית, "הייתי ילד רגיל, ממושמע, תלמיד טוב. בגיל ההתבגרות הבנתי שאני נמשך לבנים, אבל הדרך הייתה ארוכה והיא התחילה בגיל 18 כשהודעתי לאמא שלי שאני בעצם נמשך לבנים, דבר שלא היה קל לאמא לקבל. לפני 5 שנים בגיל 28 התחלתי את השינוי החיצוני וזה התחיל בלקיחת הורמונים, שלושה חודשים אחרי מתחילים בעצם לראות שינויים חיצוניים, השינוי מתבטא בתזוזה של שומנים בגוף, שיער הגוף כבר לא עבה כמו פעם ואז קל להסיר אותו והחזה מתחיל לצמוח. לאחר מכן עברתי את כלל הניתוחים בהתאמת המגדר: חזה, ניתוח תחתון ופנים.
אמא שלי בהתחלה לא קיבלה את זה אבל אחרי שיח איתה היא כן קיבלה. הסברתי לה שיש לה רק אותי ושהיא זקוקה לי במיוחד בגלל שהיא מזדקנת וזקוקה לתמיכה. שאר המשפחה המורחבת קיבלה אותי כמו שאני".

כעת לאחר מסע ארוך של ניתוחים וקריירה במשרד החינוך כמחנכת בראשון לציון היא ובן זוגה החליטו יחד שהגיע הזמן לממש את חלומם ולהיות הורים.

"הכרנו בטינדר בתחילת הקורונה ואנחנו זוג קורונה לכל דבר" מספרת דניאל  "בן זוגי ידע שאני טרנסית מההתחלה וחיפש טרנסית כי על פי תפיסת עולמו, טרנסית היא אישה שרוצה להיות אישה ועובדת הכי קשה להגשמת החלום "

איך נולד הרצון להיות הורים?

"הרצון התחיל ממני, אני בת יחידה להורים גרושים, אמא שלי מחכה לנכד שנים ולצערי אבא שלי התאבד לפני עשר שנים ואני ממשיכת דרכו אז הרגשתי סוג של מחויבות בנוסף לרצון".

מה הקושי העיקרי?

"מעבר לקשיים של כל ישראלי, במשך תקופה ארוכה לא יכולתי לעבוד בגלל הניתוחים שעברתי ויחד עם הקורונה שלא מצאנו עבודה, צברנו חוב לבנק המתקרב למאה אלף שקלים ואותו אנחנו מנסים לכסות. אך המשכורות של שנינו לא גבוהות, האופציה לביצוע היא באמצעות פונדקאות. עלות תהליך זה הינה גבוהה מאוד ותסתכם בלפחות כ-300,000 ₪.

דניאל ובן זוגה פונים לתושבי העיר ולכל מי שיכול לעזור להם להגשים את חלומם ולתרום: https://payboxapp.page.link/aNKcRd2wbrAiC3gUA

.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-16 at 10.19.38_2efbb061

נפתחה עונת הרחצה בראשון לציון

תפריט נגישות