n

ראשל"צ: בקצב הסמבו

ענף הסמבו תופס תאוצה בישראל ובראשון לציון בפרט. השבוע נפתח מחנה אימונים אליו הגיע גם אלוף העולם לשעבר, המאמן שרוב אלכסנדר

סמבו 21 צילום עצמה אתלט ראשון לציון
צילום: מועדון עצמה אתלט ראשון לציון

ביום שני האחרון התחיל מחנה אימון בינלאומי של איגוד הסמבו בישראל. את המחנה מארח מועדון "עצמה האתלט ראשל"צ" ומתאמנים בו כ-80 ספורטאים מכל רחבי הארץ: ראשון לציון, בת ים, רמלה, לוד, נס ציונה, אשדוד, חיפה, קריית אתה, ערד, באר שבע ואילת.

חלק מהאימונים יעברו גם במועדוני הפועל בת ים והפועל רמלה וביום חמישי כל הספורטאים ימשיכו את המחנה באילת במסגרת משחקי אילת של התאחדות אילת.

סמבו 4 צילום עצמה אתלט ראשון לציון

בעזרת התאחדות אילת, איגוד הסמבו בישראל הצליח להביא לארץ מאמן בכיר, מומחה בעבודת קרקע, לשעבר אלוף עולם ואירופה – שרוב אלכסנדר.

סמבו 5 צילום עצמה אתלט ראשון לציון

יחד עם מאמני נבחרת ישראל פבל מוסין, איתי דבח ואליס שלזינגר, הוא מדריך ומלמד את ספורטאי נבחרת ישראל במסגרת ההכנות לאליפות אירופה שתתקיים בחודש אפריל.

סמבו 6 צילום עצמה אתלט ראשון לציון

מנכ"ל איגוד הסמבו בישראל שי גייזינגר אמר: "בשנים האחרונות הסמבו בישראל קפץ לרמות מאוד גבוהות. בשנה שעברה הנבחרת עשתה תוצאות חסרות תקדים באליפויות אירופה ועולם בכל השכבות הגיל.

סמבו 12 צילום עצמה אתלט ראשון לציון

אבל אנחנו לא מתכוונים לעצור בזה וממשיכים לקדם את הספורטאים שלנו ובמסגרת התוכנית מתוכננים אצלנו מחנות אימון בארץ ובחו"ל, ותחרויות הכנה. מאוד משמח שהסמבו מתפתח בפריפריה בדרום ובצפון ולא רק במרכז המדינה. אני מאחל בהצלחה לנבחרת בשנת 2022!"

סמבו 15 צילום עצמה אתלט ראשון לציון

המאמן הראשי של נבחרות ישראל ומנהל אגודת עצמה האתלט ראשל"צ- פבל מוסין, הוסיף: "יחד עם איגוד הסמבו בישראל, אני באופן אישי רוצה להודות לעיריית ראשון לציון, לחברה העירונית ומחלקת הספורט ובפרט לאריק ג'מייקיס ואסי דרעי על זה שזהו פוטנציאל בענף הסמבו ונתנו פלטפורמה מצויינת לפיתוח ענף בעיר, אירוח תחרות בינלאומית כל שנה וקיום אירועים בינלאומיים כמו זה – המון תודה!

סמבו 16 צילום עצמה אתלט ראשון לציון

מקווים מאוד שהענף הסמבו יקבל בקרוב הכרה סופית וייכנס לתכנית המשחקים האולימפיים וכך תפתח לנו אפשרות להחזיר המון כבוד לראשון לציון!"

סמבו 20 צילום עצמה אתלט ראשון לציון

צילומים: מועדון "עצמה אתלט ראשון לציון"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

kalaniyot lifnei hageshem – iryat rishon lezion (1)

מיזם ״כלניות לפני הגשם״ הגיע לראשון לציון

תפריט נגישות