n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: נמצא פתרון לבעיית החתולים הנתקעים במכסה המנוע

ראשון לציון: נמצא פתרון לבעיית החתולים הנתקעים במכסה המנוע

הנוהל החדש שיזמה איריס חזן בנושא גורי מנוע נותן מענה למקרה שתושב נתקל בגור מיילל בתוך מנוע ואינו יודע כיצד לפעול

חתולים חתולי רחוב צילום פרטי

נוהל חדש בנושא "גורי חתולי מנוע" יצא ב – 01.03.21 וזו בשורה שחיכו לה רבים מתושבי העיר. הנוהל החדש שיזמה איריס חזן בנושא גורי מנוע נותן מענה למיקרה שתושב נתקל בגור מיילל בתוך מנוע ואינו יודע כיצד לפעול.

הנוהל החדש נותן מענה לתושבי העיר, בכך שהפנייה מהתושב תועבר לשירות הויטרנרי העירוני בכל שעות היממה. על פי נוהל העבודה מול המוקד העירוני, מפקח של השירות הוטרינרי יגיע למקום וינסה לחלץ את הגור בשיטות המקובלות.

הפקח מהמחלקה הוטרינרית ילכוד ויעבירו למחלקה הוטרינרית בכדי שהרופאים יקבלו החלטות לגביו כגון בית מאמץ, תחנת האכלה וכו'. במקרים בהם חתול מסרב לרדת, על המחלקה הוטרנרית לנסות ולאתר את בעלי הרכב, כדי שיגיעו ויפתחו את הרכב למטרת החילוץ. במידה ונסיונות אלה לא צלחו ובעל הרכב לא אותר המחלקה הוטרינרית תפעיל קבלן חילוצים.

פניות רבות של תושבים מועברות במהלך השנה למוקד העירוני בנושא חתול שמיילל מתחת למכסה מנוע של רכב חונה, חתולים רבים נוהגים לטפס למנועי רכבים חונים ממספר סיבות כאשר הסיבה העיקרית ובעיקר בחורף כדי להתחמם מהקור השורר בחוץ. חתולים הנכנסים מתחת למכסה המנוע חשופים לפגיעה פיזית מרצועות המנוע או בעת הנסיעה קופצים מהרכב ועלולים להידרס.

עד כה לא היה נוהל כתוב ומסודר וחד משמעי לנושא זה ולא פעם נפל העול על התושבים שהזמינו מחלץ פרטי ושילמו מכיסם ובכך הצילו את הגור שנתקע במנוע.

איריס חזן, הפועלת רבות למען חתולי הקהילה ונמצאת בקשר ישיר מול המחלקה הויטרנרית, הצליחה למצוא פתרון, לאחר שיזמה ישיבה עם הגורמים המוסמכים להעברת הנוהל החדש, ביניהם ד"ר יהונתן אבן צור מנהל המחלקה הויטרנרית בעיר ואילן רפאלי מנהל אגף איכות הסביבה.

כמו כן צירפה חזן לפגישה שני פעילים נוספים למען חתולי הקהילה, ענת בקר ומשה מורנו. הנושא הוצף על ידי חזן, בישיבה שהתקיימה בשבוע שעבר, בכדי לאשר את הנוהל החדש.

"כבר שנים שאני פועלת למען בעלי החיים בעיר" אומרת חזן, "נושא גורי המנוע חוזר בכל חורף למרות שהוא נושא שנתי, אבל למרבה הצער בחורף גורים מחפשים מקור חום ולא פעם מוצאים את מותם.

כמו שמצאתי פתרונות מול המחלקה הוטרינרית והנהלת העיר לגבי הצלה למקרים אחרים בנושא חתולי הקהילה, נושא גורי המנוע נשאר בשוליים.

שנים שאני מנהלת קבוצות ווטס אפ, ביניהם נושא חתולי הקהילה שנמצאים בו מאות תושבים. מידי יום עולות בקבוצות קריאות רבות בנושא הנ"ל, כך שאני פועלת מהשטח.

אני שמחה שהנוהל עבר ואני רוצה להודות בראש ובראשונה לראש העיר שלנו רז קינסטליך, שידוע כאדם שאוהב בעלי חיים ותומך בכל הקשור לנושא, ושמחה על שיתוף הפעולה המלא והרציף.

חשוב לי לציין גם את מנכ"ל העירייה דודי גיל, שתמך בנושא, את אילן רפאלי, שקיבל החלטה חשובה ונכונה והבין את הצורך בנוהל וכמובן את ד"ר אבן צור שהפעיל את הנוהל במידי."

איריס חזן חתול צילום פרטי

איריס חזן וחתול בר מזל- צילום פרטי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. תגובה חריפה,תמונה קשה לצפיה, יש תמונות בהם האזור נקי, החתולים מואכלים במרחקים האחד מהשני כך שהאכילה בנחת ורגועה, אין המתנה שהחזק יסיים את אכילה.מדוע הערייה יותר חשובה מהחתולים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות