n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מגבירים את הבדיקות ומחסנים את הנערים

ראשון לציון: מגבירים את הבדיקות ומחסנים את הנערים

עיריית ראשון לציון ופיקוד העורף לא מורידים את הרגל מהגז ויקיימו השבוע שני ימי בדיקות בשלישי ושבת. מבצע החיסונים הגיע גם לבני הנוער, ילידי השנים 2003 ו-2004. ראש העירייה, רז קינסטליך: "צעד נוסף אל עבר החזרה לשגרה"

רז קינסטליך חיסון קורונה צילום דוברות עיריית ראשון לציון
ראש העירייה רז קינסטליך עם עמית בן נון תלמיד כיתה י"א מבית הספר 'עמית עמל' שהגיע להתחסן אמש. צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

למעלה ממאה אלף תושבי העיר התחסנו פעם ראשונה ושנייה ובעירייה ממשיכים במקביל לעודד תושבים להגיע ולהיבדק. השבוע יערכו שני ימי בדיקות של עיריית ראשון לציון ופיקוד העורף, ביום שלישי הקרוב (26.01.21) בין השעות 16:00 – 09:00 באולם הספורט יגאל אלון רחוב יגאל אלון 30.

ויום בדיקות נוסף, בשבת (30.1.21) , בין השעות 13:00-21:00 במרכז הספורט 360, ברחוב האוניברסיטה 2 שכונת פרס נובל. הבדיקות ללא עלות וללא הפנייה ומיועדות למי שאינו סובל מתסמיני הנגיף ואינו נמצא בבידוד. יש להצטייד בתעודה מזהה.

כדי לחסוך זמן המתנה במתחם, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט https://reg.ecovid19.co.il/ או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם.

מתחמי הבדיקות יפעלו במקביל לבדיקות המתבצעות במתחמי קופות החולים כל השבוע ומיועדות גם לתושבים הסובלים מסימנים קליניים או בבידוד. המתחמים ושעות הפעילות מפורסמים באתר העירייה ואתרי הקופות באופן שוטף.

חיסון קורונה צילום דוברות עיריית ראשון לציון

ממשיכים בבדיקות- צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

מבצע החיסונים "לתת כתף" ממשיך ביתר שאת, עד כה חוסנו בראשון לציון למעלה מ-83 אלף איש שקיבלו את המנה הראשונה ויותר מ-33 אלף תושבים שקיבלו את המנה השנייה.

אמש, בהתאם להנחיות הממשלה ומשרד הבריאות, החלו להתחסן גם תלמידי כיתות י"א-י"ב, כדי שיוכלו לחזור והשלים את מבחני הבגרות. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "זו בשורה של ממש וצעד נוסף אל עבר החזרה לשגרה. עם התחלת חיסון התלמידים, הם יוכלו לחזור בבטחה ללימודים ולמיונים לצה"ל מבלי לסכן את האוכלוסייה הבוגרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות