n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הרוג ועוד 3 פצועים בתאונה קשה

ראשון לציון: הרוג ועוד 3 פצועים בתאונה קשה

תאונה בכביש 4 בה היו מעורבים רכב פרטי ושתי משאיות, הסתיימה בטרגדיה גדולה

תאונה תאונת דרכים צילום דוברות כבאות והצלה
צילום מזירת האירוע: תיעוד מבצעי כבאות והצלה

קצת אחרי השעה 14:30, התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה עם לכודים בכביש 4 בין מחלף חולות למחלף ראשון לציון. מדובר היה בתאונת דרכים בין מספר כלי רכב, בהם ככל הנראה רכב שעמד בצד הדרך. אל המקום הגיעו כוחות כבאות, חילצו לכוד במצב בינוני ועזרו למד"א בפינוי הפצועים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר בשנות ה-50 שעמד בשול הדרך, העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח אסותא אשדוד 3 פצועים במצב בינוני: שני גברים בשנות ה-40 ואישה בת 28 עם פציעות בגפיים.

תאונה תאונת דרכים צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום מזירת האירוע: תיעוד מבצעי מד"א

חובש רפואת חירום במד"א ליאור הראל, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. המשאית הייתה הפוכה במרכז הכביש כשהנהג היה לכוד, ו- 2 הרכבים היו עם פגיעות פח קשות. בסמוך לרכב שהיה בשול הכביש שכב גבר כבן 50 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות קשות מאוד בפלג גופו התחתון.

ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. נהג המשאית שנפגע באורח בינוני חולץ ע"י לוחמי האש כשהוא סובל מחבלות בגפיים, הכנסנו אותו לניידות טיפול נמרץ יחד עם 2 נוסעי הרכב הפרטי ששכבו על הכביש ופינינו אותם במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים."

גם כוחות משטרה הגיעו אל המקום, להכוונת התנועה ובירור נסיבות התאונה

    תאונת דרכים משאית תאונה צילום דוברות משטרת ישראל

צילום מזירת האירוע: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות