n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / עיריית ראשון לציון הגישה תלונה במשטרה על עובדי העירייה ש"סידרו" לעצמם חניית נכה

עיריית ראשון לציון הגישה תלונה במשטרה על עובדי העירייה ש"סידרו" לעצמם חניית נכה

לאחר שמספר עובדי עירייה התקינו לעצמם חניות נכים ללא הליך תקין ומקובל סמוך לביתם , מרגע היוודע המקרה לראש העיר ולמנכ"ל העירייה הוגשה תלונה במשטרת ראשון לציון שנחקרת בימים אלה.

חנית נכה
צילום: מערכת גל גפן

בשנים האחרונות עם גידול האוכלוסייה בעיר הולכת וגדלה גם בעיית החניה, לפני כחודש סערה העיר בעקבות מספר עובדי עירייה אשר "סידרו" לעצמם חניית נכה סמוך לבתיהם ללא תהליך תקין והתקינו את תמרור הנכה שלא כדין, מנכ"ל העירייה דורון מילברג שיגר מכתב לכל עובדי העירייה ובו כתב: " בעת האחרונה נודע לי תופעה חמורה בפן הערכי, המנהלי והמקצועי גם יחד כאשר עובדי/ות עירייה הציבו באופן פסול תמרור המסמן חנית נכים, בחניות בסמוך למקום מגוריהם ללא אישור וללא שעברו את התהליך המקובל להצבת תמרור שכזה, לא יתכן כי ישנם עובדים אשר מסכימים לעצמם לקחת את הסמכות לידיים ולהציב תמרור באופן עצמאי, אני מגנה תופעה זו ביתר שאת ומוצא אותה חמורה ופסולה. עובדים שימצאו כמי שהציבו תמרור חניית נכים ללא שעברו את התהליך התקין בוועדת התחבורה העירונית יענשו בחומרה"

כעת נודע ל"גל גפן ראשון לציון" כי יום לאחר המקרה  הגישה במיידי עיריית ראשון לציון תלונה בתחנת משטרת ראשון לציון, אשר פתחה בחקירת המקרה.

מעיריית ראשון לציון נמסר :העירייה חרטה על דגלה בקדנציה הנוכחית, ניקיון כפיים ומנהל תקין של הנהלתה וכלל עובדיה, לכן עם רגע היוודע המקרה לראש העירייה ולמנכ"ל העירייה הוא טופל באופן בלתי מתפשר וביד קשה. עוד באותו היום הוציא מנכ״ל העירייה מכתב חמור ונוקב לכלל עובדי העירייה ולמחרת כאמור, הוגשה תלונה למשטרת ראשון לציון כנגד שני עובדי העירייה אשר הציבו בביתם חניות שלא כחוק.  עיריית ראשון לציון לא תאפשר התנהגות בלתי הולמת של עובדיה ורואה חשיבות עליונה בשמירה על כללי ההתנהגות המצופים מעובדיה המייצגים את אותה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות