n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מרכז להפרעות אכילה בבית החולים המלבן בראשון לציון

מרכז להפרעות אכילה בבית החולים המלבן בראשון לציון

חברת המועצה אילנית הרוש ומחזיקת תיק הבריאות יזמה את הפגישה עם שר הבריאות ניצן הורביץ שהניבה תוצאות

אילנית הרוש ניצן הורוביץ צילום פרטי (אילנית הרוש)
אילנית הרוש וניצן הורוביץ- צילום פרטי

אילנית הרוש, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק בריאות הציבור יו"ר סיעת מרצ ראשון לציון, ביקשה משר הבריאות ויו"ר מפלגת מרצ ניצן הורוביץ להתערב – והבוקר הכריז מנהל המרכז הגריאטרי המלבן על הסרת חרב הסגירה מעל המקום. הבוקר נפתח במרכז מרכז להפרעות אכילה של בית החולים אסף הרופא שתאפשר את המשך קיום המרכז ואף יתקיים שיתוף פעולה בין המרכז הגריאטרי לבין אסף הרופא בנושא דיירי המלבן והרחבתו הגדלת מיטות האשפוז עבור הקשישים הגריאטרים.

״אני מבקשת להודות בראש ובראשונה לשר הבריאות, חברי ויו"ר מפלגתי ניצן הורוביץ, על שנענה לקריאותיי ועשה הכל כדי להביא לפתרון שיאפשר את המשך קיום המרכז. אני רוצה להודות גם לשותפינו מבית החולים שמיר על פתיחת המחלקה להפרעות אכילה שאף תאפשר לקצר את התורים משמעותית בתחום זה.לצוות הנפלא והמסור של המרכז הגריאטרי וכמובן, לראש העירייה רז קינסטליך שיחד איתי נאבק למען המרכז, הקשישים הגריאטריים ובני משפחותיהם״, מסרה הרוש.

היום (שני) נערך טקס גזירת הסרט של פתיחת המחלקה להפרעות אכילה בבית החולים, בהשתתפות שר הבריאות, ראש העירייה, אילנית הרוש וחברי מועצה ומנהלי העירייה.

״הקשישים שמאושפזים במקום יישארו ותתאפשר הכנסת מיטות נוספות על המצב כיום. הישג מדהים שאני גאה על החלק שלי בהובלתו״, סיכמה הרוש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות