n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מד"א פתח הבוקר 120 עמדות לבדיקה מהירה לזיהוי נגיף הקורונה

מד"א פתח הבוקר 120 עמדות לבדיקה מהירה לזיהוי נגיף הקורונה

בראשון לציון תתבצע הבדיקה בתחנת מד"א שברחוב ז'בוטינסקי ותינתן תשובה תוך 15 דקות. ניצן הורוביץ, שר הבריאות: "שנה וחצי בקורונה מדברים כבר על בדיקות מהירות שיאפשרו לנו לחיות לצד הקורונה והנה זה קורה החל מהבוקר"

בדיקת ( אנטיגן) מהירה לקורונה מד"א בירושלים, צילום: מד"א דוברות
בדיקת ( אנטיגן) מהירה לקורונה מד"א בירושלים, צילום: מד"א דוברות

לבקשת משרד הבריאות, פתח הבוקר (א') מגן דוד אדום 120 עמדות לבדיקה מהירה לזיהוי נגיף הקורונה ברחבי הארץ. הבדיקות המהירות המיועדות למי שנדרש להציג תו ירוק ואינם מחוסנים או מחלימים ויספקו תשובה בתוך כרבע שעה ויתעדכנו במערכות התו הירוק של משרד הבריאות ובקופות החולים.

לנקודת הבדיקה בתחנת מגן דוד אדום בירושלים הגיע הבוקר שר הבריאות ניצן הורוביץ על מנת לבחון מקרוב ונבדק ראשון.   
אדם הנדרש לבדיקת קורונה מהירה יתאם תור באופן דיגיטלי בטלפון 3101* ע"י המענה הקולי האוטומטי או באמצעות קישור שישלח במסרון, ויגיע לבצע את הבדיקה באחד ממוקדי הבדיקה המהירה של מגן דוד אדום ברחבי הארץ. עלות הבדיקה 52 ₪. תוצאות הבדיקה יועברו ישירות למשרד הבריאות, לקופות החולים ולמטופל עצמו במסרון, ויאפשרו זכאות לתו ירוק למשך 24 שעות על מנת להשתלב באירועים ציבוריים בהתאם לדרישות התו שמתעדכנות מעת לעת עפ"י הנחיות משרד הבריאות. במידה ותוצאת הבדיקה הנה חיובית – ידרש הנבדק, עפ"י הנחיות משרד הבריאות להיכנס לבידוד ולבצע בנוסף בדיקת PCR דרך קופות החולים או במתחמי היבדק וסע.

רשימת הנקודות בהן ניתן לבצע את הבדיקות ניתן למצוא באתר מד"א בכתובת https://www.mdais.org/101/stopcoronavirus

בראשון לציון מתבצעת הבדיקה בתחנת מד"א ברחוב ז'בוטינסקי 104 מהשעה 12:00-21:00.

ניצן הורוביץ, שר הבריאות: "הגעתי לכאן לתחנת מד"א לעבור את הבדיקה המהירה הראשונה. שנה וחצי בקורונה מדברים כבר על בדיקות מהירות שיאפשרו לנו לחיות לצד הקורונה והנה זה קורה החל מהבוקר. הדבר הזה פשוט ויעיל מאד ומהיום כל אחד יוכל להגיע לתחנות מד"א ולמוקדים נוספים, להיבדק ולקבל תשובה תוך רבע שעה. הקורונה לא תיעלם מחיינו בקרוב וכל הצעדים שאנו נוקטים בהם נועדו לשרת אותנו לאורך זמן.  סגר הוא מוצא אחרון וכל עוד יש סיכוי להימנע ממנו נעשה כל מה שאפשר."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן

״תפקיד ראש העיר הוא תפקיד שאתה לומד בו כל יום עשרות דברים חדשים״

תפריט נגישות