n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / חייל מראשון לציון רכש כרטיס להופעה של אייל גולן ונעקץ על ידי נוכל

חייל מראשון לציון רכש כרטיס להופעה של אייל גולן ונעקץ על ידי נוכל

ראשון לציון: החייל רכש לו ולחברתו זוג כרטיסים להופעה שהתקיימה בבלומפילד והבין שנעקץ, בהמשך גילה שאותם כרטיסים נמכרו במקביל לעוד חמישה אנשים . ליאם הפקות : אנו קוראים לציבור לרכוש כרטיסים אך ורק דרך אתר כרטיסים מורשה על מנת להימנע מאי נעימויות

WhatsApp Image 2022-06-21 at 15.42.09
צילום הכרטיס ע"י החייל

ביום חמישי שעבר חגג הזמר אייל גולן 30 שנות קריירה באחד מהמופעים המרהיבים שהתקיימו בישראל. כ-30 אלף מעריצים הגיעו לאצטדיון בלומפילד לצפות בזמר, אולם מתברר שלא כל מי שרכש כרטיס יכול היה ליהנות מהמופע.

עידו (השם המלא שמור במערכת), חייל תושב ראשון לציון, החליט ללכת למופע המדובר עם חברתו ורכש כרטיסים ברגע האחרון דרך קבוצת פייסבוק שבה הוצעו מספר כרטיסים למכירה.

"מדובר בקבוצת פייסבוק שבעבר כבר רכשתי דרכה כרטיסים", מספר החייל. "זו קבוצה שבה אנשים שלא יכולים להגיע למופעים בשל אילוץ או מחלה, מוכרים את הכרטיסים שרכשו. לא פעם הכרטיסים נמכרים במחיר מוזל בגלל שהמופע אוטוטו מתקיים.

"מצאתי זוג כרטיסים במחיר ממש מוזל והייתי בטוח ששיחק לי המזל. רכשתי זוג כרטיסים ב-600 שקל במקום 1000 שקל".

העברת התשלום נעשתה באופן שאמור היה לעורר חשד אצל החייל. "לרגע לא חשבתי שמשהו לא בסדר. הוא ביקש כסף במזומן על ידי משיכה מהבנקט על ידי שליחת קוד מרחוק. לא חשבתי שזה משהו לא תקין. הוא היה ממש נחמד והעביר לי את הכרטיסים לוואטס אפ. הוא אפילו שאל אם אוכל לעזור לו למכור עוד זוג  לחבר שלו שיעביר לי את הכסף בביט ואני אעביר לו במזומן גם דרך הבנקט. לצערי, לא נדלקה לי נורה כי השיחה איתו הייתה ממש טובה. הוא היה נחמד מאוד".

כשהבין שנעקץ והכרטיסים מזויפים, היה מאוחר מדי. "ניסיתי להתקשר אליו אבל הוא לא היה זמין והפרופיל שלו נעלם מהפייסבוק, האדם שהיה כביכול "חבר שלו" שהעביר לי את ה600 שקלים התקשר ושאל אותי למה המוכר לא זמין, השבתי שגם לי הוא לא עונה".

"על הכרטיסים הופיע שם של אדם. איתרתי אותו כי חשבתי שהוא יוכל לעזור לי. הוא אמר לי שאני האדם החמישי שמתקשר אליו עם אותו סיפור, שאין לו מושג מי מוכר את הכרטיסים. הבנתי שנפלתי קורבן לנוכל מיומן. עקצו אותי. מקווה שאנשים ילמדו מהמקרה שלי".

מ"ליאם הפקות״ נמסר: "אנו רואים אירוע זה החומרה וסומכים על כך שמשטרת ישראל תבדוק את אמינות הדברים ובמידה ויתברר כי המקרה אכן נכון, תמצה עם האשם את הדין. אנו קוראים לציבור לרכוש כרטיסים אך ורק דרך אתר הכרטיסים המורשה, על מנת להימנע מאי נעימויות ומקרים מצערים כגון זה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות