n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / קידום אינסטגרם: כל הדרכים להשיג עוקבים, לייקים ושיתופים! דיגיטל בוסט

קידום אינסטגרם: כל הדרכים להשיג עוקבים, לייקים ושיתופים! דיגיטל בוסט

רוצים תשובת לשאלת מיליון הדולר איך להעלות עוקבים באינסטגרם? בשתי מילים: דיגיטל בוסט

אינסטגרם
צילום: FREEPIK

מאמר זה יסביר לכם מה לעשות ומה לעשות כדי להפוך את דף האינסטגרם העסקי שלכם לכלי מכירות אפקטיבי על ידי קידום אינסטגרם חכם ובועט. קידום אינסטגרם בתקציב המתאים לכם עם תוצאות מהירות והשגת קהל גולשים שהופכים לעוקבים שהופכים לרוכשים אם מספקים להם תוכן, מוצר ושירות שהם באמת אוהבים (זה כבר התפקיד שלכם…).

 

איך להשיג עוקבים באינסטגרם – קידום אינסטגרם מקצועי – דיגיטל בוסט

איך להעלות עוקבים באינסטגרם? קידום אינסטגרם איכותי מתחיל בהשגת טראפיק ועוקבים לדף. בלי תנועת גולשים יציבה וקבועה וללא עוקבים בדף, לא יעזור אליו תוכן מעולה מהסיבה הפשוטה שאף אחד לא יראה אותו. זאת לא שאלה של הביצה והתרנגולת, כלומר גם אם הביצים או התרנגולת שלכם, כלומר התוכן, יהיו הכי טובים שאפשר הם צריכים חשיפה לקהל בכמות גדולה ולא סתם קהל אלא קהל מתאים, כזה שמתעניין במוצר ובשירות שאתם מספקים. קידום אינסטגרם יכול להיעשות בכמה דרכים:

  • קידום אינסטגרם אורגני – קידום אינסטגרם אורגני היא הדרך הארוכה ביותר שלא מבטיחה לכם תוצאות אבל היא כן הדרך הזולה ביותר מכיוון שאתם לא מוציאים כסף לא על קידום ממומן ולא על מוצרי דיגיטל חכמים יותר כמו אלו של דיגיטל בוסט למשל המשיגים לכם עוקבים מיד מההתחלה. קידום אינסטגרם אורגני לא יעלה לכם כלום ואם תצליחו בו בהחלט הרווחתם אך אולי תתפלאו לשמוע שאפילו אושיות רשת ומשפיענים עם כמות עוקבים גדולה לא מצליחים להגיע לחשיפה אורגנית מספיקה מהעבודה הפשוטה שהפלטפורמה חוסמת אותם מלהגיע לכך. אם אתם חושבים שכל פוסט שלכם מגיע לכל העוקבים בדף או לכל מי שמתעניין בתוכן שלכם, אתם טועים. קידום אורגני הוא ארוך, סיזיפי ויש דרכים קצרות וטובות יותר שגם אם הן עולות כסף, הן משתלמות בטווח הקצר והארוך כי הן מניעות את הדף שלכם ומאפשרת לו לצמוח לבד לאחר שיהיו לו כמה עוקבים ישר מההתחלה.
  • קידום אינסטגרם ממומן – אם אתם רוצים לשלם לפייסבוק ולאינסטגרם מלא כסף על בסיס חודשים ולהגדיל בעזרת כלי הפרסום שלהם את כמות העוקבים אתם מוזמנים. בפועל מערכת הקידום הממומן של פייסבוק המופעלת גם באינסטגרם היא מערכת בזבזנית וזלזלנית כסף ידועה. המודעה שלכם אמנם תיחשף בכמויות אבל אם לא תבנו קמפיין מטורגט הייטב, וגם אם כן לפעמים, חצי מהתקציב יישרף מהר מאוד ועל כלום. יש אולי כמה וכמה משרדי דיגיטל וחברות פרסום שלא מעיזות להגיד את זה כי הן מפרסמות ותלויות בפלטפורמה הזאת, אבל כולם יודעים שזה נכון.
  • קידום אינסטגרם בדרך החכמה והמשתלמת ביותר – דיגיטל בוסט מוכיח שלא כל כלי קידום אינסטגרם חייב להיות בזבזני או לא אפקטיבי. המוצרים החכמים שיצרנו מאפשרים לכם לראות תוצאות מהרגע הראשון בלי לחכות חודשים כמו בקידום האורגני ובלי לשרוף את התקציב כמו בקידום הממומן. אנו מציעים מגוון פתרונות דיגיטליים חכמים כולל רובוט אינסטגרם המבוסס על אלגוריתם חדשני המשיג לכם עוקבים 24/7 באופן אוטומטי על סמך הגדרות ותחומי עניין רלוונטיים לעסק שלכם. דיגיטל בוסט מציעה דרכים אלטרנטיביות, מהירות ויעילות יותר לעשות קידום אינסטגרם איכותי לטווח קצר וארוך בסכומים נמוכים בהרבה מכל מקום אחר.

 

איך להעלות עוקבים באינסטגרם? תשאלו את דיגטל בוסט!

עוקבים באינסטגרם זה אבן יסוד חשובה להצלחת הדף. עוקבים הם הקהל האמיתי שלך, זה שבאמת רואה את הפוסטים שלך ואוהב את התכנים שאתה מעלה על בסיס קבוע. עוקב יכול להביא לך עוקבים נוספים על ידי שיתוף פוסטים ועוקב יכול גם להפוך בקלות ורוכש אם אתה מציע מוצר או שירות אטרקטיבי. מדי שנה עולים האחוזים של לקוחות שהגיעו לעסק דרך פרופיל אינסטגרם. זו הסיבה שיש ערך רב לכל מי שעושה קידום אינסטגרם מקצועי ולא משנה באיזו דרך. כיום אין כמעט אפיקי פרסום אחרים. פעם הפרסום היה בכמה מוקדים בודדים, בעיתון המקומי, בלוחות מודעות ואבל היום כל הפרסום עבר לרשות החברתיות ואם אתם לא מפגינים נוכחות חזקה שם, קשה לכם להגיע לחשיפה, לידים ומכירות דרך הרשתות החברתיות לכם צריך להשקיע, לפחות בהתחלה ברכישת עוקבים כדי להגיע לנפח תנועה ועוקבים מינימלי על מנת להתקדם משם.

 

תתקדמו לקידום דיגיטלי שעובד מהרגע הראשון – דיגיטל בוסט

דיגיטל בוסט מציעה אפיקי פרסום חדשניים, קידום אינסטגרם מקצועי ברשת על ידי כלים דיגיטליים מתקדמים, חבילות לייקים, צפיות, עוקבים, בוטים אוטומטיים להשגת עוקבים ועוד מגוון מוצרים ושירותים לכל לקוח שרוצה להתקדם באינסטגרם, ביוטיוב, בטיקטוק וברשתות חברתיות נוספות. אנו מספקים אחריות מלאה על המוצר ומבטיחים את השירות והמחיר הטוב ביותר בתחום!

לרשותכם כמה חבילות ואפשרויות ואתם תמיד יכולים להתחיל ברכישת מוצר אחד ולראות אם זה באמת עובד ואפקטיבי עבורכם. מוזמנים לגלוש באתר ולראות את כל המוצרים הדיגיטליים החכמים שאנו מספקים ללקוחות ממגוון שונה של תחומי עניין: לייף סטייל, מכירות, חנויות אי קומרס ועוד. בכמה לחיצות כפתור וכמה שקלים אתם יכולים לתת לדף האינסטגרם העסקי שלכם בוסט רציני שיאפשר לו לגדול ולהתפתח בכוחות עצמו לאחר שיצבור מעט תאוצה וישיג כמות עוקבים נחמדה בשביל ההתחלה. מוזמנים לקבל ייעוץ טלפוני ללא עלות לגביי כל אחד מהמוצרים בו התעניינתם לקידום אפקטיבי באינסטגרם ובשאר הרשתות החברתיות!

 

מתקדמים באינסטגרם, בטיקטוק, ביוטיוב ועוד! דיגיטל בוסט

אל תשבו בחיבוק ידיים ותחכו שמשהו יזוז ויקרה עם דף האינסטגרם לבד כי כנראה זה לא יקרה. פייסבוק השולטת באינסטגרם מאפשרת רק כ-2% חשיפה אורגנית לדפים עסקיים באינסטגרם וכל תוכן, הכי מעולה שלא תעלו, יהיה לשווא. אם אתם רוצים לקדם את דף האינסטגרם שלכם אתם צריכים לשלם לאינסטגרם על רכישת מודעות שאתם בעצמכם צריכים להכין ואם הן לא יהיו טובות והקהל שתבנו לא יהיה מדויק, סתם תזרקו כסף לפח וחבל.

דיגיטל בוסט מציעה לכם פתרון הרבה יותר פשוט, מהיר, נוח וזול, בעזרתו תצליחו להשיג עוקבים איכותיים, ישראלים אמיתיים מהרגע הראשון! לאחר שהדף שלכם יהיה מספיק גדול תוכלו להמשיך לקדם אותו בצורה אורגנית או בצורה ממומנת דרך פלטפורמת הקידום של פייסבוק באינסטגרם אך תחילה אתם חייבים לתת לו התחלה טובה ומהירה, לייצר תנועה, להשיג עוקבים ולפתח את דף האינסטגרם העסקי שלכם מהר, ביעילות ובעלות נמוכה מבכל מקום אחר!

 

הופכים גולש לרוכש! דיגיטל בוסט!

מוזמנים לגלוש באתר דיגיטל בוסט ולעבור על כל המוצרים שלנו לכל אחת מהרשתות החברתיות המובילות כיום לפרסום באינטרנט: אינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב, טיקטוק ועוד. אנו מציעים לכם דרכים אלטרנטיביות, מהירות ואפקטיביות יותר לקדם את דף האינסטגרם העסקי שלכם בקלות ולהגיע לקהל חדש, לצבור עוקבים ולייצר בעזרתם תנועה לאתר ומכירות אמיתיות!

חייגו אלינו למידע נוסף, מחירים והזמנת אחת מחבילות הקידום שלנו או כל מוצר אחר שאהבתם באתר. מוזמנים לקרוא עוד כתבות באתר ולקבל טיפים לקידום איכותי ברשתות החברתיות עכשיו! בהצלחה!

 

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-06-01 בשעה 11.18.39

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות