n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ירידה בעומסי התנועה בצומת בית דגן משמר השבעה? זו הסיבה

ירידה בעומסי התנועה בצומת בית דגן משמר השבעה? זו הסיבה



משרד התחבורה באמצעות חברת נתיבי ישראל משקיע כ-9  מיליון שקלים  בפרויקט צומת משמר השבעה שיגרום להפחתת העומס

1313

 

חברת נתיבי ישראל מבצעת מזה מספר חודשים עבודות בצומת הכניסה / יציאה ממשמר השבעה בכביש 412 על מנת להפחית את עומסי התנועה בציר זה, בעזרת תוספות נתיבים על 412 וביציאה ממשמר השבעה. בימים אלו השלימה חברת נתיבי ישראל את הרחבת הכביש תוך הוספת נתיב במסלול הדרומי על כביש 412 לטובת הגדלת קיבולת הנסיעה לאורך של כ-400 מטרים.

 

בנוסף בפרויקט החברה עתידה להסדיר תאורה חדשה וחסכונית, מעקות לכל האורך, הוספת נתיב פניה שמאלה שני מצומת משמר השבעה ל- 412 לצפון וכן תוסדר תכנית הרמזורים הקיימים על מנת להקל על עומסי התנועה ובהתאם להרחבת הצומת.

 

המהנדסת מעיין עזר מנהלת מחלקת פרויקטים בחטיבת תפעול ואחזקה של חברת נתיבי ישראל: "מדובר בצומת מרכזי, בו נוסעים אלפי משתמשי דרך לאורך כל היממה מאחר והוא מוביל לכבישים בינעירוניים מרכזים רבים כגון כביש 1 וכביש 44. עם סיום הרחבת הכביש בנתיב נוסף ועד נובמבר 24 אנחנו נסיים את כל הפרויקט ונראה את ההקלה בעומסי התנועה למשתמשי הדרך"

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. כל מה שאתם צריכים לעשות: זה ליצור נתיב, שיאפשר פניה למזרח=ירושלים לבאים מ -412 צפון – היינו, אפשרות ליצירת סיבוב פרסה ברמזורים – במקום כניסה למושב משמר השבעה! – כך, לא ייכנסו מאות רכבים למושב כדי לבצע את אותו סיבוב פרסה מסובך, וכך לא יחסמו בשעות הלחץ חצי מהמושב.

    כל מה שצריך לעשות לצרוך כך: רמזורים חדשים המורים על האפשרות הזאת ושלטים!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-06-25 at 12.12.09_13e08dec

תושב ראשון לציון חשוד בהפעלת מעבדת סמים ענקית

תפריט נגישות