n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: שנה לאחר הודעה שיפתח מחדש, סניף משרד הרישוי עדיין סגור!

ראשל"צ: שנה לאחר הודעה שיפתח מחדש, סניף משרד הרישוי עדיין סגור!

לפני כשנה הודיעה שרת התחבורה, לפתוח מחדש את סניף משרד הרישוי כעשרה חודשים לאחר שנסגר, אולם עד היום הסניף נשאר סגור ותושבי העיר אינם מבינים מדוע הם צריכים לנסוע מחוץ לעיר לשם פעולות

המתחם בו שכן בעבר משרד הרישוי בעיר
המתחם בו שכן בעבר משרד הרישוי בעיר

"האם לא ראוי שבראשון לציון יהיה משרד רישוי? אני אב לשלושה ילדים נכים, וכדי למכור את הרכב שלי הייתי צריך לקבוע תור שניתן לי ליותר משבועיים קדימה במוקד של משרד הרישוי, לא בעיר שלי, איפה נשמע דבר כזה?  זה הרי לא נתפס", כך מספר א' תושב העיר שלאחרונה החליט למכור את רכבו, אולם מאחר ורכבו נושא תו נכה, אין באפשרותו למכור את הרכב ולעשות העברת בעלות, אלא לפנות למשרד הרישוי באופן פיזי ולעשות זאת במקום.

לפני כשנה הודיעה שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, עם הכניסה לתפקיד החדש, לפתוח מחדש את סניף משרד הרישוי בראשון לציון שנמצא ברחוב הרצל במתחם "ראשון סנטר", וזאת  כעשרה חודשים לאחר שנסגר, אולם עד היום הסניף נשאר סגור ותושבי העיר אינם מבינים מדוע בעיר הרביעית בגודלה בישראל הם צריכים לנסוע לרחובות או חולון לשם ביצוע פעולות.

"בחודש ספטמבר לפני שנה וחצי", מספרת תושבת נוספת,  "הגעתי לסניף כדי לבצע פעולה אבל על דלת הכניסה הנעולה נתלה שלט שהפנה לעיריית ראשון לציון, מאז אני משתמשת בסניף חולון, שהוא עמוס, אני מבינה שאפשר לעשות הרבה פעולות באינטרנט, אבל עדין יש אנשים שצריכים את השרות בסניף".

גם א' תושב העיר מסביר את המצוקה: "לצערי לא הכל אפשרי לעשות בדרך מכוונת באינטרנט, לאחר אין ספור ניסיונות להשיג את משרד הרישוי, נאמר לי על ידי הנציגה שאני צריך להגיע פיזית למקום, הקונה לא הסכים לחכות שבועיים, וכך הפסדתי מכירה לרכב, זה מקומם מאוד, עיר כ"כ גדולה בלי שירות בסיסי".

למרבה הצער, נראה כי עיריית ראשון לציון ומשרד התחבורה לא מתואמות בנושא, וכי הפתרון לא נראה באופק. 

ממשרד התחבורה נמסר כי: "אין כל סיכום על פתיחת סניף משרד הרישוי בראשון לציון. סניף משרד הרישוי בראשון לציון הופעל בעבר באמצעות כח אדם של עיריית ראשון לציון. משרד התחבורה פנה למנכ״ל עיריית ראשון לציון במטרה לפעול לפתיחת הסניף, אולם מנכ״ל העיריה הודיע על התנגדותו לפתיחת הסניף. לדבריו, דואר ישראל והשירותים הדיגיטליים שמשרד התחבורה מעניק לציבור מספקים את כל צורכי הרישוי להם נזקקים תושבי ראשון לציון. יצוין כי משרד התחבורה מאפשר כיום לבצע את כל פעולות הנהיגה והרכב  באמצעות האינטרנט, המוקד בטלפוני והדואר וכן באמצעות עשרות עמדות הרישיומט הפרוסות בכל רחבי הארץ וכל זאת מבלי להגיע כלל למשרד הרישוי".

ובעיריית ראשון לציון הגיבו גם הם לדברים: "העירייה מצרה על העניין ועושה כל מה שניתן כדי לקדם את הנושא מול משרד התחבורה. נזכיר כי כבר לפני שנה וחצי קידמה העירייה הצבת רישיומט בלובי הכניסה לעירייה, המאפשר ביצוע שירותים דיגיטליים שונים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות